Gå til innhold

Noen av dere som er gravide igjen?u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blir sikker gøyt og hektisk, blir min andre dette. regner med at det vil gå laaangt tid til tredje kommer her og... var ikkje helt innstilt på å bli gravid igjen men,men får gjøre det beste ut av det.. den lille er like velkommen til verden som søsteren var..=)

trodde jeg var gravid for noen uker siden, var 4 uker over mens, tok en test men den var negativ. mange tanker som raste gjennom hodet da. Men hadde bestemt meg om jeg var gravid så ble det abort. Har to unger som jeg skal ta meg av, vi står midt i husbygging og han yngste krever fryktlig mye, han sover ikke om natta, våkner 6 ganger og holder et forferdelig leven. Er fryktelig vanskelig valg, men jeg hadde valgt og prioritere de ungene jeg allerde har. Men vær sikker på at abort er det riktige valget, skal leve med aborten etterpå også og da er det for sent og angre.

Lykke til!

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg er 6+3 idag..dette blir nr 3 i løpet av 3 år. Grugleder meg..men trur overgangen fra 2 til 3 blir lettere enn fra 1 til 2;p Må bare lage plass i den nye leiligheten som vi hadde tenkt å bo 4 i, ikke 5..hihi;) Forrige fikk jeg 19 mai, så blir ca halvannet år mellom de. Det er det mellom de to eldste også;)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nei , men har lyst på en til om ikke lenge :) Begynner å jobbe igjen i august så da tar jeg vel ut spiralen da og ser hva som skjer...

Jeg fikk meg ny jobb og fant ut at jeg var gravid en mnd før jeg startet i jobben! var ikke moro og fortelle at jeg var gravid når jeg begynte der. det gikk veldig fint da!! Så jeg tenkte at jeg får begynne og jobbe igjen før jeg blir gravid med nummer 2.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...