Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Lurer på hva vi skal finne på til nattmat. Vil gjerne ha mange forslag:) Takk
lillebøllaspringmadrass Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Vi hadde fri bar for alle som hadde betalt 200kr og 30kr drinken for de som ikke gjorde det. Vi serverte pølser til nattmat og det fallt VELDIG i smak! men nå var over 50% av gjestene under 30 og vi festa radig for å si det sånn.
bejb25 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 vi skal ha koldtbord så blir vel restene etter det tenker jeg. men pølser var også en god ide` egentlig,så kanskje vi tar det istedet :-)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Vi skal ha noe man slipper å bruke kniv og gaffel til. Så pølser m brød, fylte horn, innbakte pølser,mini pizzaer er noe av det vi har tenkt å servere. Og vi skal ikke ha noe fylle fest bryllup;)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Oi, så at det kunne misforståes, mente seff at vi skulle ha en av delene, men at vi ikke har bestemt oss helt for hva ennå=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 bare innom å snuser..har ingen gifteplaner, så misunner dere jenter Men i de brylluper jeg har vært i har Sodd vært standar nattmat. Bare et tips fra meg
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Pølse med brød/lompe hadde vi- TOPP! Spekemat kan også gå ann...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Snitter Baguetter Evt. andre brødvarer som kan smøres i forveien.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Hjemmelagde fiskekaker, hjemmebakte rundstykker og majones Nam nam Perfekt nattmat. Så kommer jeg fra Nord Norge, og hjemmelagde fiskekaker på godt brød er vanlig og snadder mat. Skal ha pølser med brød/lompe i tillegg for dem som ikke liker fisk. Vil ha nattmat det er enkelt å servere, og som gjestene bare kan ta i hånda.
baima Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 betasuppe er ein god nattmat.... har fallt veldig i smak der eg har opplevd det. hadde det sjølv og, og det fallt veldig i smak...
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Vi hadde også pølser i brød, veldig enkelt og kjempegodt! Kostet 15kr pr kuvert, syns ikke det var så ille.. Nattmaten ble ikke før i 3-tiden på natta da, men da passet det fint for da var alle sultne:) (Hadde litt med at hele bryllupet ble 1 time forsinket også da..)
Turbojenta og lillesøster Skrevet 22. januar 2009 #13 Skrevet 22. januar 2009 Jeg mener valg av nattmat bør tenkes litt i forhold til hva slags bryllup man har og aldersgruppe på gjestene. Vi kommer nok til å gjøre det samme som deg bejb25 med å bruke koldtbord også til nattmat. Var i bryllup for snart to år siden som de hadde på en veldig fin restaurant, de hadde brukt utrolig mye penger på bryllupet. Her ble det servert pølser til nattmat. Det ble helt kræsj med den stilen de hele kvelden hadde så tappert prøvd å gjennomføre. Det er nok verdt å ta med at de fleste gjestene var godt voksne og at pølser ikke falt helt i smak hos dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå