Gå til innhold

Erfaringer med svømming?

Anbefalte innlegg

Jeg er 4,5 måned på vei og var og svømte for første gang på en evighet i går. Jeg har vært aktiv svømmer tidligere så jeg vet at jeg gjør bevegelsene riktig, men i dag er jeg virkelig støl helt nederst i bekkenet. Svømte ca. 50/50 bryst og crawl men jeg tror nok det er brystsvømmingen jeg kjenner nå. Noen som har hatt den samme erfaringen, og går dette over etterhvert? Regner nesten med det fordi jeg har hørt at svømming skal være så bra når man er gravid

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139455445-erfaringer-med-sv%C3%B8mming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg går på gravidsvømming men der svømmer vi ikke bryst. Jeg mener å ha lest et sted at dersom du har et litt vondt bekken så er det ikke så bra med bryst-svømming. Jeg er ikke sikker på dette.... Jeg har ikke gått så mange ganger enda men har stor tro på trening i varmt basseng. Det myker opp både det ene og det andre og det er anbefalt dersom en har bekkenproblemer, som jeg desverre har...

Tvi tvi :-)

Jeg svømmer 1x i uka. Rundt 1300m, og ca halvparten crawl og bryst. Men har kjent litt ubehag i bekkenet noen ganger ved brystsvømming, så svømmer mer crawl hvis jeg kjenner det den dagen. Men det er ikke så lett hvis en ikke kjenner det mens en svømmer, men etterpå. Har også lest at brystsvømming kan være noe mer provoserende. Men om jeg kjenner litt i bekkenet, så synes jeg totalfølelsen med å svømme er så bra at jeg tåler å kjenne litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...