lille prikken Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Er ruger på to perfekte egg etter 3 forsøk, 2 IVF og nå 1 ICSI (har 19 flotte egg på frys). Jeg kjenner ingenting, er egentlig bare veldig urolig og spent. I natt sov jeg neste ingenting, og det sliter litt på meg når jeg vet at jeg egentlig bør være rolig. Hva gjør dere andre i ventetiden??? Håper så inderlig at ett eller begge eggene skal feste seg. Er det vanlig at man skal kjenne festesmerter. Hilsen en urolig ruger.....
MK73 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 I rugetiden gjør jeg alt det jeg vanligvis gjør.. I tillegg til at jeg prøver å ta det litt med ro (som oftest uten hell) og prøver å ikke kjenne for mye etter eller overanalysere alt... Da jeg ble gravid kjente jeg ingen festesmerter. Hadde heller ikke festeblødning. De eneste som var annerledes fra de andre forsøkene var at jeg fikk menssmerter den uka mensen skulle kommet (hvis jeg ikke var blitt gravid) - men ingen blødning kom. ..jeg ble gravid med tvillinger og hadde høy HCG og fikk raskt masse symptomer, men i rugetiden kjente jeg altså svært lite som skiller seg fra alle de negative forsøkene mine. Så lenge mensen ikke er der for fullt så er det håp!! Lykke til.
melina, glad mamma Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Hei ) Skjønner at du er spendt! Jeg kjente festesmerter, ett kraftig stikk i høyre side på rugedag 6. Etterpå var jeg øm i den siden, men kjente ikke noe før rugedag 10. Da kom en merkelig følelse, og jeg ble dårlig. Testet positivt, et klart kryss på rugedag 11. Ellers vet jeg at mange ikke kjenner noe særlig. Kanskje litt murringer i magen. Jeg slet også med søvnen om natten forresten. Pga diagnosen Habituell abort må jeg gjøre mye annerledes enn det som er normalt, så det har vært litt rar rugetid for meg. Men nå er alt blitt en vane, og jeg nyter første dagen som gravid! Håper du kan si det samme om noen få dager )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå