Gå til innhold

Colour Fantasy eller Magic?

suppegjøken+grønnskollingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ene båten bedre å reise med barn med, enn den andre?

Noen som har reist og kan si om det var en hyggelig tur eller om det ble bare mas og stress. Er litt skeptisk....

Barna er snart 4 og 5 år.

Skrevet

Har reist med begge to og dem skal vel være så og si identiske, men badeland på magic skal visstnok være litt større.

Nå har vi ikke hatt med sønnen vår - han er bare 2 år med maur i rumpe og bein. Men gleder meg til han blir 3 for da er det mer å ta ham med på.

Var på showet som ble vist på turene og det var jo koselig.

Skrevet

Vi har bare reist med Magic, men jeg mener båtene er så å si like. De er supre for barn. Snuppa var 3 år første gangen og 4 år andre gangen, og vi hadde masse å finne på, badeland, lekerom, show, kjøre heiser med glassvegger ;-), spise is, spille spill, spise god mat, rusle og se på rare ting, kjøpe godis osv. Hun elsker de båtene.

Skrevet

Jeg jobber ombord på color magicm har også jobbet en stund på color fantasy så jo sant som de sier båten er identiske, den ene er 3cm lengre enn den andre:-) kunsten ombord er den stor forskjellen..... reiser du i forbindelse med ferier, så er Captain kid ombord også, å barna bare elsker han:-) uannsett masse å finne på for alle i alle aldre:-)

GOD TUR!!!!

Skrevet

Takk for svar.

En ting til..... er det "best" med havutsikt eller promenadeutsikt fra lugaren?

Er det verdt pengene å bestille lugar inkl. frokost i egen restaurant?

Eller er maten vel så bra i vanlig restaurant?

Skrevet

De er omtrent like. Ikke noe forskjell på tilbudene til ungene ihvertfall

Skrevet

Vi har hatt promenadeutsikt - er veldig koselig å sitte på sofaen og kikke på menneskene og evt. show som skjer ute på promenaden. Nå vet jeg ikke om det er store lugarer for barn mot promenaden.

Vi har hatt inkl. frokost og jeg må si jeg ble overrasket over den - bedre enn jeg hadde forventet. Købenbåtene har mye mindre utvalg.

Og det er mer enn nok til barna å spise der - og man sitter i restauranten bakerst i båten og får DEN havutsikten :o)

Vi hadde buffet begge dagene og det var knalldigg - jobber på et velkjent hotell som er kjent for den overdådige buffeten og må si det dem hadde på båten var veldig bra.

Den ene dagen var det så mye digg på varm maten - andre dagen var bra, men ikke så mye digg som første ;o)

Og så er det masse forskjellige restauranter på båtene så du har mye utvalg for både voksne og barn....

Skrevet

Har vært på en tur med Fantasy og det var veldig bra; da var vi 6 stk i familen som reiste minstemann 1 år- 2 lugarer med forbindelsesdør og havutsikt. Jeg liker godt å kunne se havet når jeg er på båt så jeg velger det. Ungene hadde stor glede av badeland og deilig mat i buffetrest. I februar skal jeg en tur med min eldste gutt; da har jeg bestilt på Magic og en L2 lugår m/ frokost inkl., regner med det blir tipp topp :-) Var 50% på oppgradering til bedre lugar, så prisen ble veldig ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...