Gå til innhold

hjelp meg med min 1 åring:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

min 1 åring vil ikke legge seg i sin egen seng... :( når hun først har gråtet å hylt i laaang tid å sovner.. tar det alt fra 30- 1 time før hun våkner igjen..

jeg har prøvd ALT... legge henne si go natt går fra henne....gå inn avogtil

Sittet ved sengen hennes å snakket rolig til henne.. prøvd å synge til henne... det er heeeeeelt umulig.. hu griner seg gjennomvått.. å det skjærer i hjertet mitt... :(

hva er gaaaaalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Dette er kjempevanskelig, hadde det akkurat sånn vi også, da poden var 10 mnd... Vet ikke helt om jeg kan hjelpe, men jeg kan fortelle hvordan vi gjorde det. Gutten vår forvandlet seg fra en herlig og alltid blid kar på dagtid til en rasende krutttønne da han kom oppi senga. Han kunne bruke 2,5 timer på å sovne, og vi prøvde det som du sier her. Etter en tur hos helsesøster fikk jeg en a-ha opplevelse... Vi hadde kommet inn i en ond sirkel hvor han krevde (og fikk) mer og mer oppmerksomhet for å klare å sovne. Helsesøster foreslo Ferber og vi prøvde det. Første kvelden var han rasende for han ikke fikk det som han ville, andre kvelden sutret bare og etter tredje kvelden sovnet han etter 20 minutter, Nå koser han seg i senga, prater og leker med smokken når han legger seg og om han våkner på natta.

For oss var Ferber riktig, vet det er mange som er imot det. Det finnes også noe som heter sovecoach (www.sovecoach.dk) som er en mildere metode...

Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...