Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he det var jo koselig med en etterlysninga da.... Ja ble ruger på 2 flotte egg og de trengte bare første strået for begge der overlevde og ble satt inn! Ble nesten helt overveldet. Det betyr at går det ikke nå så har jeg fremdeles 6 igjen på fryseren og ett fersforsøk igjen. Se under innsett uke 3 tråden! OG ønsker deg lykke til og - har du vært på ul?

Skrevet

Hei nei ul på mandag , så da får jeg se. da blir det val innsett uke 4 eller uke 5 Hvordan har de eggene dine vært tidligere da? Er det første gangen de har vært perfekte? ja ja ikke sikkert mine overlever tin prossessen engang....

Skrevet

Jeg har som regel vært heldig med eggene, alltid topp egg satt inn men det er ingen garanti uansett eggkvalitet har jeg lært meg. Forrige frys måtte de bruke alle 5 eggene jeg hadde og to ble satt inn.

Skrevet

Hei igjen, Hadde eggene dine delt seg mer før du satte de inn, er det slik de ser at de overlever tininga?

Du har bare hatt forsøk v riksen?

Hører at de kun fryser ned perfekte egg på riksen, derfor er flere egg der som overlever tin,

Skrevet

Det må jo være sånn de ser at de overlever vel? Ja de er strenge med å fryse ned der og det er bare bra synes jeg så blir en liksom ikke "lurt" med å ha en drøss på frys og så overlever ingen av de liksom... Ja har bare vært på Riksen jeg. Har ingen bra følelse denne gangen heller. Føler meg helt som normalt men har jo ikke tatt noen medisiner denne gangen som kan lure meg med symptomer heller. Blodprøve neste mandag. Jeg er vel litt sånn evig pessimist men heller det enn å bli så veldig skuffa hvis det ikke går.

Skrevet

Hei jeg vil nok teste tidlig denne gangen også jeg da, om disse eggene overlever ,liker å bare få det ut av verden.

innsett på onsdag, kunne velge ons el tors fikk litt sjokk jeg da, trodde jeg skulle vente til over helga... så har jeg fri onsdager så syntes det passet godt. Så da får jeg bare håpe på det. Går ikke det får vi fersk forsøk i løpet av mars hvis jeg ikke drøyern litt da.time will show.. Hvordan kan du si at du ikke har god følelse? føltes det annerledes så tidlig de gangene du var gravid?

Skrevet

Jeg har jo fått veldig tidlig symptomer de andre gangene ja. Men nå får vi bare vente, det sies jo at ingen svangerskap er like og jeg har kanskje hatt litt halsbrann/kvalme men det er så lett å legge så alt for mye i sånt og lete etter symptomer. Prøver bare å holde meg mest mulig opptatt med annet nå sånn at tida skal gå fort, og prøver ikke tenke så mye på det selv om det ikke er lett akkurat ;-) uansett så kan vi vel prøve igjen allerede neste mnd. går det ikke nå, siden det blir frys da og. Lykke til i morra håper eggene overlever :-)

Skrevet

Hei igjen, hvordan går det med deg? noen flere symtomer? Da jeg ble gravid forrige gang hadde jeg en feber følelse i kroppen, altså kjempe varm. tempen ligger på 37.7 (til vanlig 36.8) jeg er klar over at dette er veldig tidlig, men hadde det sånn forrige gang også....er uggen etter innsett, noe jeg ikke var før av pillene. men kanskje man blir var, av progestonen? har du noen erfaringer med dette?Ikke lenge til testing for deg nå. spennende!!

Skrevet

Grav. test var selvsagt negativ den, men har tatt neg.test før og vært gravid så jeg stoler ikke helt på det, men får vel bare innse at det er over for denne gangen mest sannsynlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...