Gå til innhold

Nye datoer for treff for "modne" mødre i Bergen.

anneli39

Anbefalte innlegg

Vi vil jo at flest mulig av oss skal få treffes, så da setter jeg opp tre alternative datoer. Planen er å treffes på Peppes Pizza på Torgalmenningen (siden alle nok vet hvor den er :)) kl 18.00

Da har jeg jeg bare valgt ut noen dager. De er: Mandag 9. februar, evt. Tirsdag 10 februar eller Onsdag 11. februar.

De som overhodet ikke kan komme på en av disse datoene, må si fra. Og dere andre må si fra om om dere kommer, evt hvilke dager som passer. Så må vi velge den datoen som flest mulig kan komme. Vi treffes nok igjen, så de som ikke kan denne gangen, skal vi klare å få med ved neste treff :) Dette blir litt spennende, kjenner jeg! Velkommen!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Hei !

Jeg var en av dem som svarte før jul, og vil gjerne møte dere. Har ikke vært på disse sidene på en stund, og har derfor ikke sett datoene dine. Er i Oslo på jobb mandag 9.2 og tirsdag 10.2, og det hadde derfor kun vært aktuelt på onsdag 11.2. Dessverre !

Men blir gjerne med neste gang. Med 8 uker igjen til termin, kan det jo tenkes at det blir et treff til før den tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...