Gå til innhold

Har du Odenwalder dunpose?? Spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du på din baby i denne posen? Synes vesla blir så varm i denne at jg sliter litt med hva jeg skal ha på henne.

Og hva gjør jeg når våren kommer og den ihvertfall blir for varm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også denne... den er veldig varm. Nå om dagen når det er rundt 0 grader +- har jeg på han body og strømpebukse og en tynn ulldress, ullsokker og lue. Det holder i massevis.

Når det er kaldere, har jeg det samme under, men en tykkere Joha ulldress.

Til våren har jeg også lurt... min gutt var liten baby i våres når jeg sluttet med posen, men da lå han i bagen og hadde da dyne og pute liksom.. det funker jo ikke sånn i sportsvogna... Kanskje det finnes noen tynnere poser...

Skrevet

Jeg har ulldress fra nøstebarn på gutten når han ligger i posen, men da trenger han ikke så masse klær under for å holde seg varm. Men når gradestokken kryper over +4 grader og det er lite vind ute, bruker jeg ikke posen, da har jeg bare en dundyne og lammeskinn i vogna.

Dressen fra nøstebarn har vært uvurderlig, synes jeg. Med den dressen holder han seg alltid passelig varm.

Skrevet

VI har brukt dunposen helt siden september, vi:) La henne nedi med bomullbody og strømpebukse da det var mildt, nå har vi tynn ulldress, ullbody og ullstrømpebukser i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...