LilleMy08 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hva har du på din baby i denne posen? Synes vesla blir så varm i denne at jg sliter litt med hva jeg skal ha på henne. Og hva gjør jeg når våren kommer og den ihvertfall blir for varm??
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Vi har også denne... den er veldig varm. Nå om dagen når det er rundt 0 grader +- har jeg på han body og strømpebukse og en tynn ulldress, ullsokker og lue. Det holder i massevis. Når det er kaldere, har jeg det samme under, men en tykkere Joha ulldress. Til våren har jeg også lurt... min gutt var liten baby i våres når jeg sluttet med posen, men da lå han i bagen og hadde da dyne og pute liksom.. det funker jo ikke sånn i sportsvogna... Kanskje det finnes noen tynnere poser...
Septemberprinsen Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har ulldress fra nøstebarn på gutten når han ligger i posen, men da trenger han ikke så masse klær under for å holde seg varm. Men når gradestokken kryper over +4 grader og det er lite vind ute, bruker jeg ikke posen, da har jeg bare en dundyne og lammeskinn i vogna. Dressen fra nøstebarn har vært uvurderlig, synes jeg. Med den dressen holder han seg alltid passelig varm.
Frøken Freken Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 VI har brukt dunposen helt siden september, vi:) La henne nedi med bomullbody og strømpebukse da det var mildt, nå har vi tynn ulldress, ullbody og ullstrømpebukser i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå