satser & vesla Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal begynne å spraye på tirsdagen, flere som skal begynne denne uka? Kjekt å ha noen å "snakke" med i prosessen... :-)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jeg begynner med spay i morgen, lørdag. Er nokså spent, for det er første forsøk. :0)
satser & vesla Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 Hei. Så spennende at du begynner i morgen - det er også min første IVF forsøk. Jeg er så spent om jeg blir en hormontroll, det blir knalltøft hvis jeg blir det. Jobber i en stilling som krever mye tålmodighet ;-/ Vi kan skrive til hverandre her inne, om bivirkninger, hvordan det går ellers fysisk og psykisk. Jeg prøver å ikke ha for høye forventninger, men samtidig er jeg forsiktig optimist. Du må ha lykke til med sprayen i morgen :-)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Hehe. Da får vi håpe du ikke blir hormontroll. :0) Det kan vi gjøre, er fint å høre hvordan andre opplever det her også. Er litt optimist jeg også, siden sjansen er høyere nå enn ved inseminasjon. Jeg hadde forhåpninger hver gang vi prøvde det også, alle sju gangene, så jeg må nesten være litt optimist nå. Takk takk. :0)
Trooghåp76 Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Hei Satser har sendt deg en privat mld. Du starta før meg og eg håpa du kan vis vei for oss andre som slit. Lykke til begge to. Ska følg med om dere blir hormontroll;)
satser & vesla Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2009 Heia Timonne76, jeg prøvde å svare deg i gårkveld, men fikk bare feilmeldinger. Skal prøver igjen i dag. Jeg kjenner meg litt urolig, er rimelig spent. Kjenner sug i magen av og til og er veldig spent på medisineringen vil gi meg flere egg.
LykkeligSomMamma Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Hei jeg jeg nedregulering nå på mandag. Gledegruer meg til å være igang igjen. Hvilken klinikk er du på satser?
akicha Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 JEG! JEG har begynt I DAG! Jeg har blitt skviset inn på riksen, så jeg har akkurat vært oppom og hentet papirer og resept og tatt første dose. Dette er skikkelig skrekkblandet fryd altså... Jeg er veldig veldig redd for hvordan hormonene kan påvirke meg... Jeg har ingen god historie på hormoner fra før (P-piller, p-sprøyte o.l.) :-S Men veldig glad for å komme i gang fire uker før forventet!! :-)) Selv om dette skjedde så fort at jeg nesten ikke har skjønt at nå er vi faktisk I GANG!
LykkeligSomMamma Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Endelig igang vi og- uttak ca uke 7 puh!
satser & vesla Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2009 Hei jenter. Jeg begynner med nedregulering i morgen, er også rimelig spent. Jeg hører til Nordica,skal ta ass hatching. Hva med dere?
LykkeligSomMamma Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Vi og. Skal ha icsi og ass.hatch vi og. Hva syns du om nordica så langt? Vi satser på Lindenberg til uttaket, han er alle tiders:)
satser & vesla Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2009 Timone76 Jeg har prøvd å sende pm flere ganger, måtte gi opp. Jeg får feilmeldinger hver gang. Virker som det er flere her inne som sliter med å få sent pm. . jeg prøver igjen i morgen :-)
satser & vesla Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 19. januar 2009 Å så gøy :-) Jeg er fornøyd med Nordica selv om det går fort for seg ;-) Lindenberg er utrolig herlig, han hilser alle med stor smil og tar seg tid til å spørre hvordan det går med dem :-) Jeg er spent på om ass hach er noe for oss. . .
satser & vesla Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2009 Timone76, jeg klarte å sende pm til noen andre her inne. Jeg lurer på om du har full postkasse? kan du i tilfelle slette dem slik at jeg får sendt pm til deg. . . . :-)
Trooghåp76 Skrevet 19. januar 2009 #15 Skrevet 19. januar 2009 Hei Satser nå har jeg slettet innboksen min. Men jeg holdt på lenge før jeg fikk til å sende til deg også, men jeg lagret mld og til slutt gikk det. Har så mange spørsmål og er så spent og høre fra deg.
satser & vesla Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 20. januar 2009 Da er jeg i gang, begynte med spray i dag. Eneste jeg har merket fram til nå er tett og rennende nese etter sprayingen - går over etter ca en times tid. Kjenner også bismaken etterpå. Jeg håper at jeg vil få litt hetetokter, trenger å kjenne at sprayen virker ;-) blir jo litt stressa når man får rennende nese etter sprayingen. . . .
mammasnart? Skrevet 21. januar 2009 #17 Skrevet 21. januar 2009 Hei. Jeg begynner på lørdag med sprayingen. Da er vi jo ganske likt i løypa. Starter da på vårt 2 forsøk.. Huff jeg er litt spent.. Tror ikke du skal være bekymret for at nesa renner litt. Det en kan gjøre er å pusse nesa før en sprayer. Det tok noen dager før jeg kjente symptomer sist. Ønsker deg lykke til!
satser & vesla Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 22. januar 2009 Hei mammasnart? Så spennende at du også står nesten likt i løypa :-) Jeg pusser alltid nesen godt før spray. Tror det er reaksjon på sprayen som gjør at det renner litt etterpå, skjer bare på ene nesen. I dag merket jeg littegrann hodepine (har ingen/lite hodepine ellers) ellers har jeg ikke noe bivirkninger utover det. Håper bare at det virker ;-) Ønsker deg også lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå