Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en skikkelig middags-hit å dele? Gjerne noe som imponerer litt uten å være for vanskelig å lage!

Setter pris på mange forslag!!

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på matprat.no, der er det mange gode forslagg;) Der er oppskriftene nøye beskrevet og det er egne forslagg for "gjester".

Lykke til;)

Skrevet

Hei! Det spørs jo litt på hvem du skal ha på besøk, men jeg har god erfaring med "salatbar". Mange forskjellige ingredienser som plasseres i boller utover enten bordet der dere spiser eller et sted hvor alle kan gå til og fra. (Med småfolk i huset bør jo dette være ganske høyt) Jeg pleier å ha stekt, marinert kjøtt hvis et er mange kjøtthungrige (les menn) på besøk. Hvis du er bakeglad kan du gjerne bake et godt brød og så rikelige med dressinger (ikke bare Thousand Island) til. Fordelen er at alle får det de liker og at du har restelunsj ferdig til dagen etter. (handling kan dog ta litt tid, særlig hvis du vil ha spesielle ingredienser) Hvis du er ute etter middag-middag ville jeg helt klart satsa på matprat.no. Der er det utrolig mange gode oppskrifter. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...