Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nå vært igjennom 3 søskenforsøk uten å bli gravid. Kom til privatklinikk for å begynne på fjerde forsøk. Der oppdaget de et septum i livmoren( dvs en skillevegg inni livmor). Har nå fått fjernet denne skilleveggen. Det jeg lurer på er om det er noen andre som har fått gjort dette og om dere evt er blitt gravide etterpå. Synes det er utrolig kjipt at dette ikke har blitt oppdaget før, men er gla for å ha fått fjernet det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

HEi min historie ligner litt på din. hadde tre forsøk på riksen , søskenforsøk. hadde en del custer som de valgte og punktere foran hver forsøk. Tok kontakt med en privat klinikk som valgte og gå inn kirurgisk. De fant en "tvilling" og de renset livmoren. Etter dette hadde jeg et fryseforsøk så ble jeg gravid på egenhånd.

Jeg følte som deg at det var utrolig kjipt at riksen ikke hadde tattd ette mer på alvor. jeg hadde selv ønsket bedre utredning.

Har også hørt om noen som fjernet en sånn skillevegg som du har hatt og ble gravide ganske kort tid etter inngrepet.

Masse lykke til.

Skrevet

En venninne av meg hadde en sånn skikkelegg. Var gravid flere ganger, men endte i sa. Fikk fjernet den og ble gravid med en gang hun fikk klarsignal for å prøve igjen. De har nå en skjønn baby :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...