Gå til innhold

Til dere andre som vil ha flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tenkt en del på når vi skal prøve å lage nestemann, og jeg ser for meg at når poden vår er 2- 3 år gammel, kommer vi til å prøve. Hva med dere andre?

Og hvilken erfaring har dere fleregangsfødende med å få barn med 2-3 års mellomrom?

Jeg er jo 26 nå, og vil jo gjerne ha 2 barn innen jeg er 30, men for all del skal ikke ta det som en selvfølge at det går like fort å bli gravid neste gang, så kan jo hende jeg ender opp med å være over 30, men det er vel ingen krise det heller;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vi er ferdig med barn. Men, kan jo lufte min erfaring som 2-barns mor hittil. Her er det 2 år og 3 mnd mellom mine. Ble gravid da sønnen min var 18 mnd, da var vi klar for 1 til.

Hittil har det gått kjempe fint. Snuppa er 5,5 mnd. og storebror forguder henne. Har ikke vært så mye sjalu heller. Han går i bhg, men ikke så lange dager.

Jeg hadde akkurat fylt 30 da minsta ble født, og jeg sa også at jeg vil være ferdig med å få barn før jeg er 30 (rakk det akkurat ikke).

Lykke til : )

Skrevet

Hei!

Jeg ble gravid rett før gutten min fylte to år, vi synes det var veldig passelig:) Og det har gått overraskende bra! Ingen sjalusi, bare ren og skjær glede for å få en lillesøster;)

Skrevet

Vi fikk nr to akkurat to mnd før tulla vår ble tre år. Har gått bare supert i de tre mnd etter han har kommet inn i mfamilien, så her er vi godt fornøyde med aldersforskjellen. HUn liker å hjelpe til, liker å kose litt og leke med lillebror...også liker hun å få ha mamma og pappa litt for seg selv innimellom. Ikke merka noe spesielt til sjalusi, bortsett fra at hun kan bli litt utålmodig når han ammes hyppig, men det blir jo jeg og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...