Gå til innhold

Jeg krysser armer og ben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som er misfornøyde med hormonspiral her... Håper virkelig at flertallet som bruker den velger å ikke uttale seg....

For etter en blodpropp er det virkelig ikke mange alternativ.. P-pille kan jeg bare glemme.. Og også andre hormonpreparater (p-stav, ring osv..) Minipillen tåler jeg ikke, bare blør og blør... Kobberspiral er det ingen som tør å gi meg, fordi de fleste som bruker den blør mer enn før... Og når jeg går på blodfortynnende, er ikke dette akkurat å anbefale.. Kondom tåler jeg ikke, får utslett som KLØR.. Svingen stoler jeg ikke på...

Så etter mye frem og tilbake, kom legen min frem til at det var trygt å gi meg hormonspiral... For min del er dette det eneste alternativ til prevansjon jeg har, så nå håååååper jeg at dette går bra, og at jeg tåler den bra, ellers blir det tette barn her i huset...

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt hormonspiral i 5 år. Veldig fornøyd :) Jeg digga den. Jeg hadde nesten ikke mens og den var sikker. Jeg hadde ingen bivirkninger. Men ppiller derimot ...huff.... blei gravid også med dem ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...