Tvilling79 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Gutten min på 11 ukr vil ha pupp hele tiden fra ettermiddagen av og til han legger seg.......... jeg klarer ikke produsere nok. Samboer kjøpte ferdiglaget MME, fra NAN... den luktet veldig vondt... skal den det?? Gutten spydde med en gang etter noen slurker.. hva gjør jeg????
husmus &2 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hm! Jeg har hørt folk klager over at de synes nan lukter vondt, jeg synes ikke det så det er vanskelig å si om det kan ha vært noe galt med den eller ikke. Han kan jo ha spydd fordi han drakk for mye? Hva er utløpsdatoen på kartongen?
Tvilling79 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Den har ikke gått ut på dato.. lurer på om felre synes det lukter vondt.. kanskje bedre å blande pulver selv?? litt desp her.. klarer ikke fylle puppen før han vil ha mer!
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg synes også NAN lukter vondt i forhold til Hipp, synes også Hipp er bedre på smak. Har ikke noe svar på hvorfor han spydde det opp, men du kan jo prøve å bytte merke å se... Mulig han spydde fordi smaken var så annerledes enn pupp bare.. at han trenger å bli vant til smaken.
Tvilling79 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 gikk til naboen og lånte pulver, for å se om det går bedre..........
Tvilling79 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2009 jippi, pulver gikk bra, så nå er han mett! men det ble igjen masse på flaska, kan det brukes på nytt? varmes i micro etter å ha lagret det i kjøleskapet?? holdbarhet??
blockarella Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 De sier vel at mme ikke skal varmes opp på nytt, så det beste er nok å lage nytt... :-) Forresten, pass på at du bruker NAN1 til gutten din når han er så liten... :-)
Frøken Freken Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Dersom det har blitt varmet kan det ikke brukes på nytt. Oppvarmet mme/ mm bør drikkes innen 1 time. Bra det funket! Jenta mi liker heller ikke ferdig NAN, men drikker pulverNAN greit som bare det.
FruBoger fødeklar Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 jenta mi tar bare pulver nan, ikke hipp.. ammer ved siden av,men noen dager er det bare ikke nok:P bare 6,5 uker,..så produksjonen er ikke helt stabil enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå