Gå til innhold

pleier mannen hos dere å ha noen innvendinger når dere f.eks. kjøper gardiner o.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dere kjøper nye gardiner til hele stua slik at det er umulig å unngå å se det. hehe. kommer mannen med kommentarer da? om det ble fint eller om han bryr seg med hva slags gardiner han syns er fine? :)

min mann legger seg ikke oppi det som har med huspynt å gjøre sier han men kommer med komplementer når jeg ordner ting og tang :)

pleier å være flink å ikke øse ut med penger på masse nytt hele tiden så er litt moro at han syns det blir fint og ikke hvor mye det kostet er det første han spør om :)

Skrevet

Hender vel han legger merke til store endringer, men da er som regel kommenatern: "Og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra", med litt himling med øynene.....

Skrevet

Han vil selvfølgelig være med å bestemme hvordan vi har det hjemme - møbler og annet.

Skrevet

Hvis det virkelig ikke er til å unngå å legge merke til (la meg bare poengtere at store malerier på veggen går ham hus forbi) så kommer det nok noe om "så fint det er". Syns han derimot at vi har det knepent med penger så er kommentaren "syns du vi hadde råd til det?"... Men som regel er han happy da - farger og diverse innendørs og planter i hagen får jeg som regel helt frie tøyler på, seff innenfor rimelighetens grenser da. Han har veto-rett, men har foreløpig ikke brukt den :o)

Skrevet

Ja han har noen innvendinger men jeg har siste ordet hehe:)

Skrevet

min hadde helt sikkert satt ned foten om han faktisk ikke likte det jeg gjorde hjemme. men sånn ellers er han ikke interresert nok til å legge seg oppi alt.

hjemme hos mamma er det sånn at far min kan si at han ikke syns f.eks gardinene er fine og mamma bytter dem. han er ganske ivirg på huset sånn sett :)

Skrevet

Jepp, han har overraskende mange innvendinger mot ditt og datt når det kommer til interiør. Huset bærer riktignok preg av at det er jeg som har innredet, men ikke uten kamp...:-)

Skrevet

Å kjøpe gardiner til hele stuen vår ville nok vært ganske dyrt, så ja, jeg tror nok mannen hadde reagert litt da ja, hehe... Mest fordi ingen av oss bruker mye penger uten å spørre den andre først om det er ok (vi har felles økonomi).

Skrevet

Øh, ville jo aldri kjøpt gardiner til hele stua uten mannen. DET skulle tatt seg ut. Er jo litt større (og dyrere, gjerne) en ei pyntepute, liksom. Farger på veggene, gardiner og møbler kjøpes sammen her i huset.

Hva hadde du sagt hvis mannen din hadde bytta ut alle gardinene uten å spørre deg...?

Skrevet

Vi har heldigvis nokså lik smak, ikke noe shabby chick (eller hvordan det skrives) stil hos oss. Det trenger faktisk ikke være så dyrt å skifte gardiner i stua. Vi har 9 vinduer fra gulv til tak i stua, og jeg har skiftet gardiner i hele stua for under 700 kr. Hadde det ikke vært for at jeg må sitte noen timer for å legge ned slike ferdigkjøpte gardiner, hadde han sansynligvis ikke lagt merke til det. Eneste han legger seg opp i er sittemøblene, for han er litt opptatt av komfort.

Skrevet

om jeg spør han om vi skal kjøpe nye grdiner så sier han bare kos deg på handletur. Og om jeg tar han med innom en slik butikk så står han malplasert og sier at det blir bra uansett hva jeg viser han :) så han er bare glad han slipper,

handlet på tilbud i dag og fikk 16 lengder til 600 kr så ikke veldig dyrt i forholt til hva det kan koste å bytte gardiner :)

vegger osv tar vi også i fellesskap men har lik smak så er enige før vi begynner egentlig :)

Skrevet

Jeg ville aldri funnet på å kjøpe noe sånt som gardiner til stua uten at vi var enige om hva vi skulle ha, han har minst like sterke meninger som meg om alt sånt. Dessuten har vi ikke gardiner ...

Skrevet

Jeg ville ALDRI kjøpt møbler eller gardiner alene.

Mannen her er arkitekt og har god greie på begge deler.

Skrevet

Her er det så vidt jeg kan veld do-rull alene. Han har en mening og en finger med i ALT.

Skrevet

min kjære er veldig flink til å se alt jeg gjør i huset, og gir meg alltid positiv tilbakemelding :)

Skrevet

hm.. her kunne jeg nok gjort det meste... men er det noe jeg ikke gidder å bruke mye penger på, så er det gardiner... 5 lange 2 korte.. 1000 kr på Ikea, sommer gardiner 400 på kid... har akkurat kjøpt nye gardiner til kjøkkenet... 4 lengder... 200 kr.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...