Gå til innhold

til alle snille spådamer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle dere,jeg vet ikke om dere vil ta tid til å svare på spm mine,men jeg setter stor pris på at dere titter innom!!!!jeg er født 07.08.79 og mannen min er født 27.07.79.jeg har spurt noen spådamer her det samme spørsmålet som jeg skal skrive her men jeg vet ikke hvorfor dem ikke vil svare!!!!derfor tenkte jeg at jeg kunne skrive til ALLE spådamer,noen vil vel kanskje være litt snille og svare=) jeg lurer på om når jeg blir gravid og hvilken kjønn kommer barnet til å ha?,hvor mange barn kommer jeg til ha totalt?og hvilken kjønn kommer barna til å ha? jeg lurer også på om når vi kommer til å kjøpe et nytt hus? dere som tar dere tid til å svare takk til dere på forhånd!!! gleder meg til noen som svarer!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Får opp ei lita jente på dere i 2010

Huset er opp til dere selv. Men dere er kresne. Men innen fem år har dere drømmehuset. Leier dere ei leilighet nå?

Lisa

Skrevet

hei Lisa:) takk for at du tok tiden for å spå meg!!!=) så koselig å høre at det ikke er lenge til jeg blir gravid!!sant det du skrev at vi er litt kresne,og ja akkurat for tida leier vi leilighet men har lyst til å kjøpe en leilighet innen 2009!!! kunne du også spå hvor mange barn jeg totalt kommer til å ha??? jeg håper at det også er greit om jeg kunne ta noen teste spm av deg??? test spørsmål er :har jeg noen barn fra før?hvis ja hvor mange og hva er kjønn til barna??? takk på forhånd...venter på svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...