WildPrincess Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Dette er kanskje det dummeste jeg har spurt om... men får bare ta det med et smil Jeg kan ikke finne fødselsattesten til snuppa i pappirene fra sykehuset. Mamma mente vi fikk den der... men kan ikke finne den. Så spørsmålet mitt er hvor og når får vi fødselsattesten? Har vært litt sen med å sende inn registreringen av navnet hennes. Må det være på plass før jeg får attesten? Og spm. nr to. Må navnet være registrert for at man skal få barnetrygd???
lastebil Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 aldri dumt å spørre:) fødsel attesten får du når du har sent inn navnet til folkereg. En får ikke den på sykehuset,det e bare en lapp om vekt og sånn . barnetrygden komme automatisk,sykehuset sende inn at barnet e fødd
WildPrincess Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Har ikke fått barnetrygd fordi det var noe feil hos nav... så måtte vist søke manuellt... men ble litt usikker på om det var fordi navet ikke var registrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå