SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Vet du om man får fullt utbetalt feriepenger av pleiepenger eller er det samme opplegget som ved sykepenger,permisjonspenger ol?
3 søte små Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Akkurat det lurte jeg også på!Prata med en sosionom på Riksen igår,og hu mente man at man får fullt utbetalt feriepenger!Skulle da bare mangle spør du meg!Vil heller ha en frisk baby og være på jobb!
3 søte små Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Akkurat det lurte jeg også på!Prata med en sosionom på Riksen igår,og hu mente man at man får fullt utbetalt feriepenger!Skulle da bare mangle spør du meg!Vil heller ha en frisk baby og være på jobb!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Hu sosionomen med jakka? hehe hu som er litt stiv? Ja mener jeg og syns det er litt rart om man skal bli straffet pga at man har sykebarn egentlig. Håper hun har rett da:)
3 søte små Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Litt stiv?Hehe,hjelpes meg!I går sovna hu nesten når jeg prata med hu.Satt å blunka og blunka!Spurte om hu hadde noe i øyet jeg,hehe...Neida svarte hu.Er bare så innmari trøtt.Men det får da være grenser da,he he!Morsom hu!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2009 Ok ikke bare litt:D:D Hahaha genialt:) Måtte skjule smilet flere ganger husker jeg. Hehe ler bare av å tenke på henne. Huff ass.. Måtte hjelpe henne på meg jakka flere ganger da hun ikke klarte det sjøl:D
Enknerteiertogenspire Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 Hei dere to! Får begge dere pleiepenger? Vi skal søke nå, men er veldig treige. Permisjonen går ut om tre uker.... Vet dere eventuelt hvor lang tid Nav bruker på å behandle søknaden? Er også litt redd vi får avslag:( Takk for svar:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2009 På hvilket grunnlag søker du pleiepenger? det er viktig å få med så jeg kan svare skikkelig Vi har bare send inn skjema vi for pleiepenger når de går ut. Omtrent samme som sykemelding. Tar ganske kort tid å få innvilget i hvertfall for meg
Enknerteiertogenspire Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Gutten min er tre mnd prematur og har muligens astma. Har vært syk i tre mnd nå og kan ikke i bhg når permisjonen går ut. Har dere hatt pleiepenger hele tiden? Vi fikk jo det når vi var på sykehuset da...
Enknerteiertogenspire Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Gutten min er tre mnd prematur og har muligens astma. Har vært syk i tre mnd nå og kan ikke i bhg når permisjonen går ut. Har dere hatt pleiepenger hele tiden? Vi fikk jo det når vi var på sykehuset da...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2009 Pleiepenger fra fødsel her i alle fall. Du kan få pleiepenger ved astma hvis barnet trenger kontinuerlig tilsyn og pleie fra en av foreldrene. Om du går under den kategorien ved jeg jo ikke. Men lykketil med søknaden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå