Septemberprinsen Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Gutten vår elsker smokken sin, og han tar alle typer; latex, silikon, avflatet, rund osv. Bør en holde seg til en type smokk, eller kan en variere? Sikkert dagens tåpeligste spørsmål.
mars-2008 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei:) Jenta vår bruker samme typen hele tiden
Dr Mcstuffins Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Spiller nok ingen rolle hvor mange smokker han har eller om de er forskjellige. Heldig du som har en "VilligTilÅTaSmokk" unge
husmus &2 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Heldiggris. Her spytter han ut eller "kveles" (gjør seg veldig dramatisk) av alt annet enn Avent smokkene..Sukk....
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Tror ikke det gjør noe å variere! Er jo bare praktisk egentlig, at han tar flere typer. Heldig du er som har en som skjønner nytten med smokken - her har vi en liten drama-queen som brekker seg og blir hysterisk bare smokken nærmer seg....
Leonella777 Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Hahaha, ler når jeg leser om babyer som er "drama-queen" når sutten kommer. Min gjør også det av og til, men stort sett så elsker han sutten. Jeg vil tro at det er kjempebra å variere!!! Min bruker bare MAM, men har ikke prøvd noen andre enda. (Prøvde Ortodent først, men den ville han IKKE ha)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå