Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg begynte på nesespray 19 desember og gonal-f den 6 januar. Var idag på ultralyd og hadde mange fine egg. Uttak allerede te mandag. Har gått greit med gonal-f pennen, men gruer meg veldig til eggløsningssprøyta. Skal trekke opp 2 ampuller med pulver og en ampull med saltvann, som skal settes subkutant i magen. Fant en video på nettet som viste veldig greit hvordan man skulle bruke gonal-f pennen, lurte på om noen vet om det finnes for pregnyl eggløsningssprøyta og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei det spørsålet lurer jeg på oxo.

var på GU i går og alt virket kjempe bra.

uttak på mandag jeg oxo=)

skal ta pregnyl eløsningssprøyte i morgen(lørdag)kl 2300

gruer meg skikkelig altså!!

ønsker deg masse lykke til MA-79=0)

Skrevet

Hei

Tror ikke det finnes en instruksjonsvideo for pregnyl. Grunnen er vel at den trekkes opp og settes på "standard" vis. Men ikke alltid lett for nervøse nybegynnere. Fikk dere med instruksjonsbrosjyre ? Om hvordan den skal settes?

Hvis ikke finnes denne brosjyren på nettet :

www.organon.no/authfiles/images/267_188066.ppt

Lykke til, dette klarer dere !!!

Skrevet

Takk i like måte:) ei sprøyte igjen, så vi skal nok klare den og!!! Hvilken klinikk går dere til?

Skrevet

Tusen takk for linken te brosjyren! Er til stor hjelp;)

Skrevet

takk takk:)

huff at det går ann å være så nervøs hele tiden...og da vi endelig er igang med den tingen vi gruer oss for ,så går det jo ganske så bra....

får håpe at det gjør det nå oxo da(men ELsprøyta)

ja som du skriver...bare ei sprøyte igjen...åååå det er så godt å tenke på at jeg snart er ferdig med alle medisinene...kroppen min er kjempe sliten både psykisk og fysisk.

skal inn mandags morgen

(FERTILITETSKLINIKKEN SØR,I PORSGRUNN) for uttak.

gleder meg og gruer meg...

lykke til =)klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...