husmus &2 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Jeg var på HS for å veie lille prompen i dag fordi jeg rett og slett var nysgjerrig på om han la på seg nok. Alltid litt stressa med dette pulveret. Får han nok, får han for lite osv. Og det var mer enn nok der ja, 6730 gram! Målte han når vi kom hjem, så den er vel kanskje ikke helt pålitelig, men målte han til 65 cm. Så her får vi en kjempe. Han er overhodet ikke babyfet, så det er jo helt åpenbart at han bare legger på seg det han skal, men det skal jammen meg bli spennende å se hva han er på til 3 mnd kontrollen. Noen andre som har "kjempe" babyer på 10 uker?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Vi skal på 3mnds kontrollen på onsdag 21.jan. Da er han akkurat tre mnd:) sist uke var jeg også innom hs og veide.... Da var han 6640 og 61 lang så er spent på onsdag...Da har det gått to uker siden disse målene og han har vokst en del på to uker andre ganger:) Hvor stor var gutten din da han ble født? Min var 54 lang og 4380:)
husmus &2 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Ja de vokser fort, så han tipper vel kanskje 7 tallet da? Han var 52 cm lang og 3685 gram, så han har vokst godt siden fødselen!
Chezka Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jada, lillegutt her var over 8 kg på 3 mnd kontrollen :-) Han er jo en kraftig plugg, men ikke sånn diiiger som man skulle tro utfra vekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå