Frøken Freken Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Vi skal ha navnedag i mars, vi blir rundt 20stk. Vi skal på sermoni med Human-Etisk forbund på formiddagen, men etter det står programmet åpent. Noen som har noen tips - mat, type lokale (har ikke plass der vi bor nå), andre ting?
LadyBlackJack Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Vi skal også ha navnedag i mars. Låner huset til mine foreldre for anledningen da vi ikke har plass selv. Her blir det koldtbord og kaker/kaffe. Kjedelig og tradisjonelt. Blir ca 25 pers. Tenker liksom at det blir et vanlig familiebesøk, holder man taler og slikt på en navnefest? Blir ingen seremoni hos human-etisk forbund her, iom at både meg og faren fortsatt står oppmeldt i statskirken. (av ren latskap, hehe) Så har ikke særlig med tips å komme med, men henger meg på tråden i håp om å få noen tips
Frøken Freken Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 Bare så det er sagt - Humanetisk forbund krever ikke at foresatte skal være medlemmer der, men det koster mer hvis ingen er medlem. Er spent på sermonien, hører at det skal være veldig fint. Vi har mange musikere og kultur-mennesker ellers i familien vår, så jeg vurderer å si at de som har lyst til å bidra med sang, opplesning, tale eller noe annet er velkomne til det. Selv har jeg lyst til å si noen ord om hva jeg håper for jenta mi, hvilke verdier vi ønsker å gi henne osv Vurderer å leie et forsamlingshus i en av byens kolonihager, da både mine og hans foreldre bor for langt unna til å ha selskapet for oss. Selv syns jeg at barnedåp er dritkjedelig, så jeg hadde hatt lyst til å gjøre dagen litt kjekkere, liksom - selv om det også skal være tradisjonelt... derfor bytter vi koldtbordet ut med tapas... og så får jeg se om jeg kommer på flere kjekke ting...
Frøken Freken Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Forøvrig kan du få servietter med monogram, bilder ol og annet stæsj på www.dku.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå