Gå til innhold

Hoster meg sprø her, ka hostesaft???

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan eg bruke nå... Har ein, men den kunne eg tydligvis ikkje bruke:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt an på om du har slimhoste eller tørrhoste

Skrevet

Respi clear fra helskosten er superbra på hoste, sår hals og irriterte luftveier..har god erfaring med denne til både store og små..

Skrevet

Slim....

Skrevet

Solvipect er jo slimløsende. I Felleskatalogen står dette:

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Preparatet kan brukes ved graviditet i terapeutiske doser. Overgang i morsmelk: Virkestoffene går over i morsmelk, men det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes.

Skrevet

Kan Jang! Eller noe sånt, fås kjøpt på helsekost og apotek, må innrømme at jeg ikke vet om den kan brukes av gravide, men det står vel uansett på.

Jeg har kjempe god erfaring med denne, pluss at den smaker nam nam! :)

Skrevet

Eg har den som er på resept med rød trekant, kan eg fortsatt bruke den då????

Skrevet

hei.

jeg var hos legen i dag...IGJENN! jeg har hostet slim i mange uker og jeg fikk beskjed om og kjøpe Bisolvon mikstur. den er reseptfri og ingen påviste skader på barnet. jeg hvet ikke om den funker enda for tok første dose nå.

god bedring!

hilsen en som desperat vil bli kvitt hosteanfallene før fødsel

Skrevet

Vi ahr nettopp vært igjennom en tøff runde med kraftig forkjølelse. Fikk beskjed av legen at jeg kunne ta Solvipect. Den funka ikke i det hele tatt, og fikk derfor beskjed om at jeg skulle kjøpe Bisolvon på apoteket + at jeg fikk resept på Cosylan (pga av smaken klarer jeg ikke å bruke den, så måtte droppe den). Men Bisolvon FUNKER!!! Det er helt utrolig. Og itillegg smaker den godt. Litt som sukkervann. Den hostesafta kan fåes som hostesaft, tabletter og brusetabletter.

Skrevet

Ja da må eg si at mannen min må kjøpe bisolvon med seg heim i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...