Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er sykemeldt ut februar pga bekkenløsning med gangvasker... jeg har blitt henvist til akupunktur og bassengtrening..

Helst er jeg redd jeg skal "føle meg" bedre å overgå meg selv så mye at jeg ikke klarer ta vare på hus å barn (har en datter fra før av)

Hvordan fungerer egentlig bekkenløsning? det er gått 1 år siden jeg sist fikk min datter, å er nå i uke 19, når sykemelding går ut er jeg i uke 24-25 vil det bli verre eller bedre?

Jeg husker med forrige svangerskap at jeg slet med vondt i ryggen pga. tygden på magen... vil dette prege bekkenløsningen? jeg er helt ny på dette området:)

Er veldig redd for at legen skal friskmelde meg å jeg må tilbake på jobb igjen å ikje klarer ta meg av mitt barn nr1. (vell å merke bor jeg i 4 etasje i blokk uten heis.. maaaaaaaaaange trapper...)

råd/tips takk:)

Fortsetter under...

du får sikkert fornyet sykemeldingen dersom det er behov for det...(det går ofte ikke over før etter barnet er født)

Jeg har litt samme problem, har tre barn hjemme... hvorav toåringen min ikke går i barnehage..har fått klar beskjed om å ikke løfte han.. noe som ikke er så lett... de to større er på skole, men ikke sfo... sliter med samme

jeg har fått manuell fysioterapi..noe som fungerer veldig bra... men fikk i utgangspunktet 2 uker sykemelding.... (har fornyet denne flere ganger..siden jeg knapt kan gå..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...