Gjest Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Hadde etparogtjue eggposer og de fant 18 egg tilsammen! Er kjempefornøyd! Blir spennende å høre i morgen om de blir befruktet. Jeg syns uttaket gikk greit, men det var langt fra behagelig. Kjente godt når de stakk... Men samboeren min støtta meg underveis og ga meg ros og det var veldig fint. Ble nesten litt rørt av å tenke på at vi endelig var kommet så langt, mens jeg lå der. Da de ropte fra laben "vi har funnet to egg allerede!" strømmet tårene på. Etter en times hvil etterpå var jeg klar til å dra og nå slapper jeg bare av på sofaen. Og puster lettet ut...
Heira☆ Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Grattis med så mange egg!!! Ja er ikke det deilig å høre når de roper fra laben at de har finni egg?!!! Håper mange av de blir befrukta til i morra da ) Masse lykke til!!
Heira☆ Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hei igjen! Jeg er jo veldig nysgjerrig på åssen det har gått med eggene dine ;o) Blei det mange som ville befrukte seg? Har kanskje ikke ringt ennå....? *sitter spent på gjerdet å venter så lenge* ;o)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Så koselig at du følger med meg:) Vi har 11 befruktede egg nå, så er kjempefornøyd!!! Skal sette inn ett egg på tirsdag. Var så nervepirrende å vente på den telefonen i formiddag... Gikk bare rundt å trippet! Er du igang med noe forsøk?
Heira☆ Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Åh, det er jo kjempe bra!! Klokka går ikke fort når man går sånn og venter på resultatet nei ;o) Jeg driver med 3. søskenforsøk nå. Har spraya en uke i dag. Så får vi se åssen det går denne gangen. Håper på en stor eggfangst ;o)
Heira☆ Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Nei, ingen egg på frys, ennå... Har hatt 2 fryseforsøk før, men med neg. resultat.
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Hei! Skal sette inn på tirsdag:) Gleder meg! Håper alt går som det skal i skålene på sykehuset... Så rart å tenke på! 11 mulige bebiser utvikler seg 3 mil unna... Man er liksom "gravid" utafor kroppen, på en måte:) Syns det er så fasinerende! Hvordan går det med deg? Kommet langt med sprayingen nå?
Heira☆ Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Ja, ganske merkelig å tenke på. At i et varmeskap ligger de små skapningene som kan utvikle seg til små mennesker! Jeg har bare spraya 9 dager, så jeg har en stund igjen. Starter ikke på sprøytene før 27/1 og ul 6/2. Så forhåpentligvis egguttak 9/2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå