Gå til innhold

mannen min gruer seg til nr 3!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har 2 unger,vi diskuterte lenge om vi skulle ha fler han var i mot men sa at vist vi skal ha fler kan vi like godt smelle til nå..men det var for min skyld. jeg var ikke sikker men grunnet alder,så brukte vi ikke prevansjon i 2 mnd, ingen ting skjedde å vi bestemte oss for at jeg skulle begynne på pille så snart jeg fikk mensturasjon igjen(har alltid vært uregelmessig) det tok litt tid og jeg ble gravid..nå er jeg kvalm og trøtt og 10 uker på vei,hver gang jeg klager litt får jeg svar det var du som ville dette,og han tenker kun negativt rundt det,og sier det var du som ville dette da får du være positiv og er så redd for å få mindre tid til hobbyene sine. jeg er redd han ikke skal bli glad i ungen,men da sier han at det blir han,dette er et proplem hva skal jeg gjøre???

Fortsetter under...

kjenner meg litt igjen.Mannen min syntes det var nok med to, men gikk med på å prøve igjen.Jeg følte også at tiden begynte å gå fra meg i forhold til alderen min.Guttene våre er 5 og 8 år så dette blir på en måte en attpåklatt. Mannen min har snakket en del med kompiser om det å få tredjemann.Det har gjort at han har fått et mer nyansert bilde av det hele.En av kollegaene hans hadde fått en attpåklatt og han opplevde at de da hadde god tid og anledning til å kose seg med den lille fordi de andre barna var store og også var til god hjelp...

Vi er i samme båt! Jeg fikk min 3.sjanse og har derfor ikke lov til å klage...etter hans mening. Han påstår også at dette svangerskapet er verre enn de to første (er 8uker på vei) men 1.gang pendlet vi de 6 første månedene så han så meg knapt i starten, 2.gang var jeg arbeidsledig og kunne sove/trene som det passet meg mens denne gang har jeg full jobb (hvor ingen vet noe ennå så jeg må holde masken) og to barn 3 og 6 år. Kanskje ikke så rart at jeg er mer sliten enn sist?Men det går nok over, nå i starten ser han jo ikke noe på meg, tror kanskje bare jeg er doven? Prøver å forklare at han må ta hensyn for han er eneste som vet noe ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...