Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tror vi vil gå for Emrik Valdemar, hvor vi kun bruker Emrik til daglig. Noen kommentarer?

(He he, regner med at det ikke faller i god jord hos alle..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg Emrik er veldig tungt. Erik Valdemar klinger derimot veldig bra!

Men synes navnet fungerer jeg, siden dere ikke insiterer på at begge navn skal brukes daglig.

Skrevet

Jeg likte det, synes det var et sjarmerende navn: -))

Skrevet

Synes det ble en veldig tung kombinasjon. Er ikke glad i noen av navna...

Skrevet

Fullstendig enig med ma-85.

Skrevet

Takk for svar folkens!

Det var jo overraskende likt: 2 for, 2 mot, og én midt i mellom..

Hører gjerne reaksjoner fra flere!

Skrevet

Emrik er skjønt, men med Valdemar ble det bare kjempetungt.. Som å gå i oppvoerbakke når man sier det.. Gå for Emrik alene =)

Skrevet

Emrik er vel greit men Valdemar er et veldig flott navn. Personlig synes jeg Waldemar med W er finest!

Skrevet

Emrik er et herlig og tøft navn! Valdermar miner meg om Voldermort i Harry Potter bøkene:( Aner ikke hvorfor, men synes det høres ut som et navn på en slemm greve..

Beklager! Men det er dere som skal like det, så det spiller jo ingen rolle hva jeg og de andre synes!!

Skrevet

Emrik blir talefeil for meg.... Og Valdemar er langt fra pent. min kjære samboer hadde derimot blitt henrykt om jeg hadde likt det og vi hadde fått gutt...

Skrevet

Emrik syns jeg er veldig pent, men Valdemar syns jeg ingenting om.

Skrevet

Kjenner en liten Emrik, så det har jeg gode assosiasjoner til. Valdemar er ikke pent...

Skrevet

Hehe, takk for ærlige svar folkens!

Forstår at det er mange som er i mot det, særlig Valdemar. Vi får se. Vi har fått så sans for navnet, men det er et vanskelig valg.

Lykke til i navnejakten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...