Gå til innhold

Flere som har mange og vonde kynnere?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i den siste tiden vært plaget med veldig mange kynnere. De kan like gjerne komme når jeg sitter eller ligger helt rolig og slapper av. De er i tillegg så vonde at jeg må konsentrere meg om å puste. Vet ikke om de er ekstra vonde fordi jeg venter barn nr. 3 eller hva det er? Men er det flere som plages nå om dagen?

Fortsetter under...

ja, jeg har også vært endel plaget med de kynnerne... men de går heldigvis fort over :) d er vel ikke noe man kan gjøre for å bli kvitt de heller så :) bare glad på en måte for at kroppen min driver å forbereder seg :) he he....

håper alt er bra ellers da :)

jeg har også ganske mye kynnere,om jeg sitter står eller ligger kommer di snikende!! men di er ikke noe særlig vonde..

Jm sa til meg for en stund siden at når jeg kom over i uke 30 osv så ville jeg kjenne masse kynnere og hun har tydlivis rett :P

Er annengangs. Har hatt mye kynnere siden uke 17, og de kommer i tide og utide. Sykemeldt 50 % pga. dem. Noen ganger er de som de første riene ved forrige fødsel, da ble jeg satt i gang. Skikkelig vonde, kommer noen ganger med minutters mellomrom, så to ganger har jeg endt med å ta tiden og begynne å bekymre meg for for tidlig fødsel.

Jordmor og lege sier det ikke er farlig, jeg må bare slite meg gjennom det, men kan gjerne ta det mer med ro. Utrolig kjedelig, for jeg er ellers i god form.

jeg er i uke 31 og har masse kynnere, de siste 3 dagene har jeg hatt hvert 5 min og de begynner å bli ganske ubehagelige og lange.. er veldig bekymret for at jeg skal misforstå kroppen. når er det rier og ikke kynnere, er redd for å være hysterisk og sytete hos jm. (er førstegangs)

Hei :-)

er i uke 32 å jeg har ganske mye kynnere.er mitt tredje barn. får hjertebank og blir mer tungt å puste når jeg har de...og kan bli svimmel..ekkelt! men er fordi ungen presser på store blodårer som pumper blod inn til hjerte...Når man får ekte rier kjennes det! men jeg og er og var slik at man er redd kynnerne kanskje kan være rier...men da påminner jeg meg om hvor vonde ekte rier faktisk er så vet jeg at dette bare er kynnere...men ubehagelig og vonde kan de være..

Annonse

Jeg kan også kjenne kynnerne veldig godt denne gangen. Ikke så vonde at jeg må konsentrere meg om pusten, men nokså hyppige og ofte ubehagelige stramme.

Hvis jeg er ute å går må jeg ta det roligere da de strammer som værst, men de går fort over igjen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...