Ruska67 Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Sist jeg var gravid (for 10 år siden) gikk jeg til en privat lege og jordmor på Røde Kors-klinikken (Senter for gravide). Han var fødselsspesialist på Ullevål sykehus. Dette var et utrolig godt opplegg, men nå er både han og jordmoren der blitt pensjonister... Så hvor skal jeg da gå? jeg ønsker tettere oppfølging med UL en en vanlig svangerskapskontroll kan gi. Har noen gode erfaringer der ute??? Bor i Bærum og jobber i Oslo.
million dollar baby Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg gikk også på senter for gravide sist jeg var Gravid, og lurte på akkurat det samme som deg da jeg ble gravid igjen. Etter mye research fant jeg til slutt frem til "dybwad legesenter" på majorstua. Her får jeg samme type oppfølging som sist fra både gynekolog og jordmor (annenhver gang). Det beste av alt er at gynekologen/legen er hun som utførte hastekeisersnittet på meg når datteren min ble født på Ullevål (Catharina Falck). Jeg opplevde det som litt vanskelig å komme gjennom på tlf hos legesenteret når jeg ønsket å bli tatt opp hos dem, og det kan være litt ventetid innemellom når jeg har time. Bortsett fra dette må jeg si at jeg faktisk er mye mer fornøyd nå enn da jeg gikk til "senter for gravide" (og da var jeg jo veldig fornøyd) Håper du er heldig å få plass hos dem! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå