Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alle jentenavnene (utenom Calina muligens, det har jeg hvertfall ikke hørt før...) er jo gamle navn, mens Lucas og Noah er nye navn i Norge.

Men likevel så syns jeg Amelia passer godt til Lucas og Noah.

1. Amelia - nydelig navn som passer godt til Lucas og Noah

2. Clara - passer bra til guttenes navn, men hvor i landet bor dere? Uttalen vil jo være forskjellig i forskjellige dialekter (med/uten tjukk L...)

3. Albertine - fint navn, men passer ikke så godt til Lucas og Noah.

Calina og Aurelia liker jeg ikke noe særlig...

Annonse

1: Amelia

2: Clara

3: Aurelia

4: Calina

Altså, oppsummering; Amelia er bare et nydelig navn, Clara er også veldig fint. De andre liker jeg ikke noe spesielt godt. Aurelia minner meg bare om "Au"

og Calina høres ut som en pakistansk jente... litt rart på helnorske barn, ellers er det OK:)

Clara og Amelia passer også best med brødrenes (flotte!) navn:O)

Takk for mange kloke ord og tilbakemeldinger:-) Jeg glemte faktisk et navn i farten og det er Julia. Hva synes dere da, hvis listen er

Aurelia

Clara

Julia

Amelia

Jeg tar med Aurelia selv om det ikke er så mange av dere som liker det og det er rett og slett fordi det har vært favoritten helt til vi begynte å forhøre oss litt.....Det er fremdeles guttas klare ener mens jeg er litt mer vaklende....Andre forslag tas imot med takk, men jeg tror nok at vi ender opp med enten Aurelia, Clara eller Julia. Amelia minner dessverre gutta om en kamel, men de kan selvsagt overtales..........Det er rart med assosiasjoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...