Frøken Freken Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Dette er kanskje et litt teit spørsmål - men spør likevel: Det er nydelig vær ute, og jeg kunne godt tenke meg å trille langtur i et turområde her jeg bor. Har ikke bil, så jeg må trille til det aktuelle turområdet også. I denne forbindelse lurer jeg på å gi snuppelure flaske utendørs. Det er -2 grader her og hun er 4 måneder. Er det noen som har forsøkt dette? Lar det seg gjøre?
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Har ikke prøvd det, men vil ikke tro det er noe problem. Hvis du synes det blir for kaldt, kan du jo gi henne flaska mens hun ligger i vogna.
Nattinatta Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Tror det skulle gå greit. Jeg har hatt lillegutt i Babybjørn ute på tur når det er litt kaldere i det , og da er han jo mer ute i frisk og kald luft. (Hvis det var det du tenkte....) Eller du kan gi mens h*n ligger i vogna som det er nevnt ivenfor. Det går helt fint å gi de liggende, gjør det hver natt og jeg!!
lykkelig78 Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Ingen spørsmål er teite vettu! Det går helt fint! Har akkurat vært ute på tur selv i -4. og jeg stoppa opp for å mate vesla. Hadde med termos med temperert vann og pulver. Jeg tar bare vesla opp på fanget mens hun ligger i vognposen (hun er 6 uker)Jeg koser oss skikkelig når vi sitter ute og mater!
lykkelig78 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 jeg koser meg skikkelig skulle det stå.... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå