Gå til innhold

Flere som ikke har symptomer?

Anbefalte innlegg

Er 16 uker på vei, men merker ingenting til graviditeten. Er ikke kvalm eller noe sånn. Har kun lagt på meg litt og fått litt mage. Har vært hos jordmor og hun hørte hjertet slå, så vet jeg er gravid. Begynner å bli litt redd for at det ikke lengere er liv. Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139448645-flere-som-ikke-har-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 16, men har ikke mange kroppsforandringer nå. Jeg har ikke vært ordentlig kvalm, men heller litt uggen de første mnd. Det er over nå som jeg er i 2. trimester. Jeg merket også enn trøtthet, som nå har gitt seg. Bare vær fornøyd med at du ikke merket så mye de første mnd, og prøv å roe deg ned med viten om at det er normalt å ikke kjenne så mye til kvalme osv nå. Det er vel ikke lenge til du skal på ultralyd og da får se den lille. Faren for at vi skal spontan-abortere nå er lav, og det beste vi kan gjøre er å ikke bekymre oss. Etterhvert når vi kjenner spark fra den lille kan vi kjenne etter hver dag, men inntil da må vi bare stole på naturen.

jeg er i uke 15 nå og har ikke hatt snev av symptomer. jeg har kanskje blitt ekstra trøtt, men ellers ingenting. var på tidlig ul i uke 10 og fikk se en aktiv liten spire og alt såg bra ut, :o) tror vi som ikke sliter med kvalme osv, skal være glad for at vi slipper så "billig" unna :o) som hun over meg sier, vi må bare stole på naturen.

Jeg er i uke 15 og er heldigvis symptomfri! Ble så lei av å sove sove sove og være kvalm og uvel på kveldene. Deilig å være kvitt det! Har hatt et par anfall der jeg tenker at det er noe galt, men så roer jeg meg ned med at det er vanlig at symptomene forsvinner i denne perioden, og så klarer jeg å være glad jeg er i god form. Det kommer vel fort nok andre plager med bekken-vondt og ryggvondt og annet når vi begynner å blir stoore :)

Håper du klarer å slappe av og nyte å være i fin form :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...