Gå til innhold

Har noen forslag til en god og praktisk reisetrille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler ikke Simo sin reisetrille. Den er stor og tung, og blir for kort hvis barnet ditt er eldre enn 18 mnd. Sitestillingen er altfor tilbakelent etter min smak også.

Hva med Brio Race? Den er veldig nett og fin, men passer kanskje best for litt eldre barn. Hvor gammelt er barnet ditt..?

Annonse

:) Du kan få kjøpe min Maclaren Techno XT trille. Lyseblå/grå. Kjøpte den ny til Hellasferien i fjor sommer, og den ble bare brukt til det. Perfekt til det formålet.Full liggestilling, og mulighet til å dra kalesjen ned forran, slik at solen ikke blir noe problem

Har reisebag og regntrekk til den også.

Kjempegod trille.

Så anbefaler Maclaren jeg også.

:)

Jeg har en simo reisetrille, og den er super til reiser synest jeg, Brukt den i syden 2 ganger og var meget fornøyd, Ryggen legges helt flat, og synest ikkje den er noe kort som en her sier, taket er stort noe som er bra i syden:) og den er veldig god å trille. I forhold til de standard trillene er sittedelen ganse stor noe som er bra! så ville absolutt gått for den,! :)

Var og så på triller i dag. Simo sin ble nedstemt av mannen min, som vil gå for Carena Easy. Han mente Simon ble for stor til å være en praktisk reisetrille. Noen som har erfaringer med Carena Easy som reisetrille? eller hva med Carena Swing?

Annonse

Hei slurp!

Hva med brio sing? den er lett og nett..tar liten plass når du slår den sammen..også perfekt som sentervogn!!

Jeg skal selge min,2008 modell,så og si ubrukt!(brukt som ekstravogn,stående hos besteforeldre,som bor i annen by)

Se på vogna på brio.no under triller...

Vogna er i lekker brun...ny pris 4499,- selger den for 1500,-

Bor i oslo...

Hei igjen Slurp.

Maclarentrillen i seg selv er grå, og det er kun putesettet som er blått. Dette kan fås kjøpt utenom i andre farger. Bla rødt.

Veldig fin med røde puter i. Se bilder på nettet.

Kjempetrille!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...