prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Tok test for morroskyld i dag bare for å sjekke.. hehe, den var jo blenda hvit, noen som har fått svaak positiv eller positiv rundt 8 dager etter eggløsning? og 6 dager før IKM???
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Jeg fikk en ultrasvakbilligtest på kvelden 8 DPO. (blendahvit morgenen) 9DPO var den positiv med CB og fortsatt kjempesvak med billigtest. Trodde det var 9 DPO jeg testet svakt første gang, men var på UL på tirsdag og jeg var 1 dag på vei kortere enn jeg trodde. MEN det betyr ikke at du ikke er gravid. Mange som ikke tester positivt før IKM:-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Jeg =) Testet positivt på mandag 6 dager før IKM (8-9 dager etter EL) - forventet IKM lørdag 17 januar... Testet på utvannet formiddagsurin og testen var ikke svak i det hele tatt - ett sterkt blått kryss!!! Jippiii - så her er jeg med spire nr 2 i magen. Har en datter på snart 3 år fra før =) Har også masse symptomer, litt kvalme (men ikke så mye), veldig svimmel, og litt uvel noen ganger, kjempevondt i brystene og jeg fryser, fryser og fryser, brrrrrr - er sykmeldt ut uka =) Lykke til =) Klems
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2009 Tok du med CB test eller?? jeg tok en billigtest i dag.. måtte prøve en test i dag for jeg fikk plutselig skikkelig vondt i ryggen i går.. akkurat som ven begynnelsen på en ri.. sånn skikkelig tak i ryggen liksom.. og i dag har jeg stikkinger i magen.. men er ingen optimist lenger etter å ha blitt lurt noen ganger nå hehe.. så da kan jeg sikkert kanskje stole på at den testen er negativ og prøve med ny innsats nesten mnd da kanskje??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 tror nok de færreste tester pos så tidlig;-) står jo på cb at man kan teste pos fra 4 dager før ikm, og noe tester da også neg selv om de er gravide... så det er fortsatt sjanse for at du er gravid;.) lykke til, håper du kommer inn hit denne pp;-)
*toppris* Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 i følge ene gynekologen jeg var til på haukeland kan man teste positivt så tidlig ja... hun mener jeg å ha testet positivt ca 10 dager etter unnfangelsen...
Shiny84 Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 i følge ul dama så må jeg ha testet pos 9 dpo.. svakt, men synlig..
LillyMy+1<3 Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Jeg fikk faktisk positiv test når jeg var 2+6.. Blir vel ca 6 dager etter EL
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Jeg testet med vanlig CB ja =) Fikk det bekreftet hos legen med morgenurin dagen etter, altså 9 dpo... Lykke til =) Klems
Gjest Trollbundet Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Går det virkelig an å få positiv G.test så tidlig?? Kan dere ikke ha vært lengre på vei da?? Eller har dere tatt El test så dere vet dere har hatt El akurat den mnd??
LillyMy+1<3 Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Jeg kan ikke være lengre på vei enn det jeg er, for jeg hadde tidlig ul i uke 10 (9+6) og da var embryoet i "rett" str. etter hvor langt jeg hadde kommet i følge legen. Har aldri tatt EL test. Ble rimelig overraska selv også, når det plutselig kom opp 2 streker den morgenen, trodde testen var feil, men det var den tydeligvis ikke. Var bare noe som sa meg at jeg skulle teste da, selv om det var 1,5 uke før IKM. Så var vel meningen at jeg skulle finne det ut tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå