Gå til innhold

Treff torsdag 5.februar kl 1900 på Egon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Så koselig at så mange kunne komme på Jonas B, spesielt lille

Marius.

Håper ldet kan komme like mange neste gang, både med barn i magen, barn i vogna eller uten barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - så fint å høre at det var mange der!

Jeg klarte dessverre ikke mer den dagen - bekkenløsningen gjør meg rimelig immobil og jeg orker rett og slett ikke så mye etter jobb... Dessverre!!!

Skal prøve å få til 5.2 - har lyst til å se dere igjen:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Håper jeg skal klare å komme da!! Jeg skal egentlig på no med jobb, men skal prøve å komme meg unna!! ;)

Skrevet

Hei jenter,

sorry, klarer ikke å få det til denne gangen heller:-( Grunnen er grei nok - Storebror skal spille på konsert med musikkskolen den kvelden... :-D

Hilser alle og håper alt står bra til! Kanskje jeg rekker et treff i mars før Junior melder seg??

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å få med meg dette treffet, så prøver på det. Var så koselig sist! Flere som tar turen? Er stille her..

Skrevet

Er veldig stille her. Hvis det ikke passer, kan vi jo utsette det til en gang det passer for flere...

Skrevet

om det er noen her som kommer , vil jeg gjerne bli med.Må bare høre at min mann kan passe storesøster. Skal ha nr to i april og er 32 år. Hva med dere?

Skrevet

Håper du kommer.

Det er visst en del som kommer, så da satser vi på et bra oppmøte denne gangen også.

Jeg er 30, skal ha en gutt i midten av mars.

Skrevet

He he...

Du får se etter store mager. Min er gedigen, kan ikke oversees.. Den første som kommer finner bord, helst et som er lett synlig, hvis ikke er betjeningen veldig hjelpsomme. Vi finner alltid hverandre.

Skrevet

Jeg kommer! Og min mage har også blitt ganske så synlig. Skal bli hyggelig å treffes igjen!

Skrevet

Hei!

Jeg må desverre meldt pass i kveld..... Kommer meg ikke unna det jobb-møtet så får bare komme på neste treff!! Håper dere får det kjempekoselig og at mange kommer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...