MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 15. januar 2009 #1 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei der. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er 9 uker på vei og fysioterapeuten min har konstantert bekkenløsning. Det er driiiiiiiiit vondt! Om morgenen er det ubehaglig og det gjør vondt å gå. Men utover dagen er det uutholdelig vondt. Jeg sliter med å gå, trenger støtte for å reise meg opp og vrir meg i smerte når jeg går. Jeg får vondt når jeg ligger i sofaen å snur meg rundt til og med. Når jeg sitter i sofaen så gjør det så vondt å lene seg fremover at jeg ikke klarer å ta glasset mitt som er på bordet. JEg må da skyve hele kroppen frem sånn at jeg ikke trenger å bøye meg fremover. Det som utløste den værste smerten er at jeg har begynt å jobbe igjen(etter 4 ukers sykemelding pga influensa og magesmerter). Jobber bare 50% på grunn av kvalme, så 4 timer hver dag. Jeg jobber på kontor og sitter hele dagen. Men tar meg MASSE småpauser. Det hjalp ikkenoe, det ble ubehaglig å sitte etter 2-3 timer og når jeg var ferdig på jobb var det så vondt at jeg nesten begynte å gråte. Nå gjør det vondt hele tiden når jeg sitter. Huff, dette ble langt. MEn hva skal jeg gjøre?????????? JEg skal jo begynne å jobbe 100% i februar, men hvordan skal det går?? Jeg tenkte jeg skulle låne krykker for avlastning og får akupunktur 2 ganger i uken men det hjelper ikke. Jeg er så frustrert, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er skikkelig redd for hvordan dette kommer til å gå! har jo 31 uker igjen:S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139448375-bekkenl%C3%B8sning-og-bare-9-uker-p%C3%A5-vei-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei! Jeg har trent i varmt basseng og det hjelper. Det kan hende det er egne basseng grupper der du bor. Legen din kan skrive ut rekvisisjon til bassengtrening. Hvis ikke er det finnes i området hvor det bor er det godt å få bevege seg i varmt vann. Bare husk at brystsvømming ikke er det beste. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139448375-bekkenl%C3%B8sning-og-bare-9-uker-p%C3%A5-vei-vondt/#findComment-139580401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå