Gå til innhold

venter nr 4..trenger råd til hva som passer med søskna..

Anbefalte innlegg

har en Victoria, Susanne, Martin Andrè.....men hva kan lille bror hete? jeg har forelsket meg helt i Hauk Sebastian... men vet liksom ikke om det passer? og det er så mange som ikke liker navnet....(egentlig ikke et navn jeg trodde jeg kom til å like selv,men så har det liksom bare blitt sånn--) andre forslag?

Fortsetter under...

Hauk og Sebastian er to navn som har helt ulik stil og overhodet ikke passer sammen - min mening! I det hele tat bryter navnet Hauk helt med søskenes navn, mens derimot Sebastian glir perfekt inn :-) Hva med:

Nicolay

Joachim

Daniel

Mikael

Christian

Theodor

Enig med vannmannen (igjen!). Hauk Sebastian ble en litt rar kombinasjon, og Hauk passer ikke med de andre navnene i søskenflokken. Forøvrig heter vel Martin Andrè (som du skriver) André med apostrofen den veien?

hehe takk for det:) en av tre som likte det..hehe.. vet ikke hvorfor jeg har hengt meg opp i det navnet...er liksom ingen av de navna jeg er typen til å like...men så har det bare blitt det...så i magen er han det i allefall...hehe

men kan skjønne hva de andre mener.... passer jo ikke helt til søskna.... men må det det da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...