Lillemann blir storebror! Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Tusen takk for tipset.. fikk endeli kjøpt oss en pose igår og inatt va første natten.. etter litt styr me å teste den ut og stille inn snorene va soveposen fast i sengen og vi gjorde lillemann klar for leggetid.. : ) Han sovnet veldi greit.. etter 5-10 min me litt småbabling sovnet han av seg selv.. våknet etter ca 30-40 min (det gjør han forresten ofte).. Fikk da smokken og sovnet igjen.. men så våknet han få min etter det igjen, å då åpnet eg posen litt me beina, sånn at han fikk luft på føttene.. då hadde han litt større bevegelsesfrihet også.. å etter det, som var ca kvart på åtte igår kveld hørte vi ingenting før i halv syv tiden.. då kom ett lite grynt..(trengte ikke å gå inn me smokken eller noe) men han sov helt til halv åtte... herlighet så happy eg e.. å guri så deili å ikke være helt utslitt om morningen.. : ) Dette tror eg e d beste vi har gjort for han på lenge.. så tuuuuuuuuuusen takk for det!.. : ) han har bare sovet hele natten 2 eller 3 ganger før, og de siste månedene har han våknet mye både på natten og på kvelden.. men no ser vi me godt mot på en lysere og triveligere tid framover.. : ) no ska han sove lur, og tror han syns d va litt deili å komme oppi posen igjen.. hehe.. la han inn for 5 min siden, å no sover han.. hehe.. : ) FANTASTISK!!!!!
Lillemann blir storebror! Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2009 dytter litt så kanskje du ser den.. : ) Han koser seg i posen sin.. våknet kun 1 gang inatt og sovner innen 5 minutter etter at han blir lagt ned i posen.. dag som kveld.. : ) en god investering med andre ord.. : ) takk igjen!! you have made my day!!! og natt.. hehe..
Makko med to små gutter Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hvor har du kjøpt den??? Jeg vil også ha! Endte opp med en vanlig nattpose som vi har knytt fast til senga helt neders, slik at han ikke får rotert i senga....
Hellinor Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 :-) :-) :-) Så kjempebra. Bare hyggelig å gi gode råd! Lillemann her sover også stort sett like godt i posen sin :-)
Lillemann blir storebror! Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 kjøpte den på barnas hus.. til 399.. første gang eg e blitt positivt overrasket over prisen der.. følgte med 3 forskjellige typer seler me ulik lengde osv.. åså kunne den åpnet nede sånn at han kan lufte beina.. den desidert beste investeringen vi har gjort på lenge.. : ) va forresten off hvite og varte fra 6-24 mnd.. : )
Makko med to små gutter Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Hvilken barnashus? -Ingen butikker i trondheim har noen nattposer med seler :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå