Gå til innhold

Angående barnevogn...

Anbefalte innlegg

Jeg har en Teutonia Mistral fra 06 som jeg har planer om å kjøpe hard bag til og bruke til nurket. Vogna trenger en vask, men jeg kan ikke klare å få av setetrekket!! Det er festet i bøylen som sitter fast i vogna med noen "runde" skruer. Noen som vet hvor jeg kan finne en bruksanvisning på nettet eller finnes det noen der ute som vet hvordan jeg skal gjøre?

Er det også noen som vet hvilken hard bag som passer til denne vogna? Blir kjempe takknemlig for svar. Prøvde meg på barnevogndebatten, men der var det ingen som svarte:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139448237-ang%C3%A5ende-barnevogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teutonia Fashion bag passe t alle Teutonia vognene tror eg. Ta kontakt der du kjøpte vognå så har di nok hardbag der. (Fashion e hardbagen, åsså e der ein myk bag i tillegg). Prisen ligge på rett øve 2000,- syns eg å huska. Såg på den vognå sjøl...

Trodde ikke det gikk an å ta av sittedelen på Mistral 06-vogna? Har denne selv og har hvertfall ikke fått forståelse av at det går an... Fashion bagen skal vel festes på selve understellet på vognen, og da må man vel kunne ta av sportsdelen? Er ikke sikker på dette altså, så skal ikke påstå noe sikkert ;)

Det du evt kan ta å gjøre er å kjøpe Teutonia sin bag som har harde sider (eller "fast ramme"), tror den kalles VarioPlus bærebag, og sette denne oppi sittedelen på Mistralen (denne festes ved hjelp av selene i vognen). Samme prinsipp som med softbagen, om du er kjent med det :) Men det er mulig det går an å feste Fashion bagen på samme måte?

Når det gjelder vasking av trekk og slikt, så ligger det bruksanvisning på alle vogner på www.teutonia.no. Gå inn på "Informasjon" og "Nedlastinger", så finner du en liste der (evt kan du prøve denne adressen: http://www.teutonia.de/fileadmin/download/manuals/mistral_dk_06.pdf)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...