Gå til innhold

"Bytte" barnepass 1-2 dager i uken Bydel Østensjø.

Anbefalte innlegg

Hei!

Er i permisjon med ei jente født mai 08 (+ gutt i barnehage). Vurderer å begynne å jobbe 1-2 dager i uken nå som permisjonen nærmer seg slutten men er ikke aktuelt med barnehage før august 09. Er du i liknende situasjon og ønsker at vi passer hverandres barn 1-2 dager i uken eller etter nærmere avtale? Mener dette ville vært en kjempefin løsning da begge parter får kontantstøtte på sikt og ingen utgifter til barnepass, samt at barna får det sosialt og trygt ved å være med hverandre.

Ta kontakt om syns dette høres ut som en fin løsning, er åpen for gode forslag / "praktisk vri" på dette slik at begge familier blir meget fornøyd med ordningen, og ikke minst at vi alle føler det trygdt og godt å overlate det kjæreste vi har til hverandre.

Fortsetter under...

Heisann:) Jeg har tidligere prøvd meg på en lignende annonse men med liten respons. Jeg har en jente som ble ett år i begynnelsen av januar.Jeg skal tilbake i jobb så snart jeg har funnet noen som kan passe gullet mitt.Jeg trenger pass to dager i uken. Vi bor på grønland så det blir kanskje litt langt unna for dere? En mulighet kunne jo være at man passet barna hos hverandre så man slipper den lange reiseveien før og etter jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...