Ketisi Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei. Lurte på om du kunne se noe på meg. Er gravid,med termin 24.05.09. Sist fikk jeg 5 uker før termin, vil jeg gå tiden ut denne gangen? Kjønn? Samboer er blitt arbeidsledig, ser du noen ny jobb på ham? Ekteskap? Jeg 18.02.74. Han 11.12.78. Håper du orker bruke litt energi på meg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hei hei du=) Jeg trur nok nok det er en liten rosa hos deg... Jeg føler veldig mye rundt terminen din, men det kan nok være det at søsteren min har fødselsdag den dagen.... hehe.. Jeg tenker kanskje at det skjer noe rundt den 15... Jeg trur ikke det er frieri på gang nå.. og at dette har mer med arbeidsledigheten enn noe annet... Jeg klarer ikke helt å få inn noe på om han får jobb fort eller ikke... Men jeg trur kanksje det blir frieri rundt juletider, kanskje nyttårs aften... Trur ikke han er arbeidsledig hele året altså... så det ordner seg nok=) Es
Ketisi Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Tusen takk for at du tok deg tid. Det blir spennende å se hva som skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå