Gå til innhold

Flere som bor i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 år,studerer og har en datter på snart 2 år fra før. Er garvid i uke 9.

Skrevet

INGEN fra Bergen???? HALLO??? :)

Skrevet

Jeg bor i Bergen.. Er gravid med førstemann :)

Skrevet

Hallo! :) Bur i bergen eg også! 23 år gammel, gravid med min første <3

Skrevet

Hav gjør dere på til vanlig? alder, situasjon..... :) kjekt at vi var flere fra Bergen. ;)

Skrevet

Er som sagt 23 år, bor med min samboer og jobber som hjelpepleier. Er 9+3 på veg no. Gleder meg kjempemasse til alt som kommer til å skje framover!! Magen har begynt å vokse allerede..ho som tok blodprøver sa at eg kunne ha tvillinger...TVILLINGER. :) Men tror sjøl ikkje at eg har det..

Hva med deg Jente 2 + baby i magen, hva studerer du? Kor i bergen bor dere? Bor i Godvik her:-)

Skrevet

Jeg studerer til førskolelærer. Oi, kanskje du må ta deg en tidlig ul? Legen min har utstyret så hun tar ul på meg :) Gleder meg til uke 12 da 1 kontroll er. :) Jeg er forlovet og vi bor i egen leilighet på Bønes.

Skrevet

Hei hei. Jeg også er fra Bergen! Så kjekt å se at vi er flere. Jeg er 23 og bor i fyllingsdalen med samboer :) Studerer sykepleie. Er litt stress nå med praksis og tidlig opp om morgenen. Jeg er så dårlig om morgenen. Er i uke 9. Gleder meg til første kontroll om litt over en uke :)

Skrevet

er 23, venter nr 2 nå... enten slutten av aug eller begynnelsen av sept... har en gutt på 2,5år:)

Skrevet

Jeg bor litt nord for Bergen. Er 33 år, har to gutter og er samboer. Har termin 24/8.

Skrevet

jeg bor også i bergen,blir snart 25 og venter nr 3.

Skrevet

Jeg bor rett utenfor Bergen, er 31 år og venter andremann 19.august ca. Har en sønn på 3 år snart, og er gift.

Jobber som lærer på en barneskole:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...