Minnie Mom Skrevet 15. januar 2009 #26 Skrevet 15. januar 2009 Her vaskes kluter, håndkler, kjøkkenkluter og gulvkluter sammen på 95 grader. Blir rent det.. ) Doen vasker jeg med engangs papirvaskekluter.
giggsi Skrevet 15. januar 2009 #27 Skrevet 15. januar 2009 Jeg vasker håndklær på 60 grader Kjøkkenkluter og kjøkkenhåndklær på 90 grader vaskekluter til kropp på 90 grader Sorterer lyst og mørkt tøy og vasker det på 40 grader Lille sitt for seg selv Undertøy og strømper på 60 grader Gulvkluter og slikt for seg. Doklut blir kastet. Alt vaskes hver for seg
Snupp@ med 3 barn Skrevet 15. januar 2009 #28 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er ikke av den hysteriske typen, me gubben er. Her i huset er det "ikke lov" å vaske truser sammen med sokker og t.skjorter sammen. Det eneste som kan vaskes sammen med truser er håndklær. Jeg vasker forøvrig mopper og duker sammen på 60 grader. Har ikke funnet noen kjønnshår på det når det er ferdig vasket.
lillefot Skrevet 15. januar 2009 #29 Skrevet 15. januar 2009 Hånklær, sengetøy, mopper, gulpekluter, kjøkkenhåndklær og kluter går på 95 grader her i huset. Tar et par sånne vask i uka og synes det funker godt. Har helt ny AEG maskin ( bursdagsgave til meg og mannen fra pappa) så jeg regner med at den gjør det den skal. Hvertfall ut fra hva prisen skulle tilsi. Har aldri tenkt på det før jeg.
-MtG- Skrevet 15. januar 2009 #30 Skrevet 15. januar 2009 Her går alle kluter(bæsjekljuter, kjøkkenkluter, gulvkluter, dokluter), håndklær, undertøy og sengetøy sammen på 60 grader. Sorterer bare lyst og mørkt. Sokker og undertøy som ikke er synlig møkkete sniker seg ofte med i vanlig 40 graders klesvask også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå