Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg skal begynne med spray på tirsdagen og er rimelig spent på hvordan kroppen vil reagere. . . jeg skal gå på gonal f 350 ie i 8 dager. Jeg lurer på om når er det man pleier (gj.snittlig) har uttak? Jeg skal ta UL dagen etter siste sprøyte. . .jeg vet at folikkene må være 18 mm for å sette i gang med eggeløsninggsprøyte, men lurer veldig på om når ca man har uttak til vanlig. . . sånn ca. . . .

Jeg skal til Nordica og ta ass. hatching :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Satser!

Ca et par dager etter EL sprøyta har jeg hatt uttak.

Jeg sprayer på 6.dag og skal også til Nordica for ICSI og ass.hatching - og er kjempespent på det.Om det blir noe egg denne gangen.GrueGlede...

Gikk på Gonal-F 150ie i 10 dager - men det var for 3 år siden!!!Må nok ha mer denne gangen tror jeg..

Men mitt problem alle gangene er få befruktede egg.Selv om jeg har fått ut 10-12 egg.

Følger spent med deg,Satser! :-)

Skrevet

Hei Rose.

Jeg er erfaren når det gjelder eggeløsningssprøyte og tidspunkt. Men, er fersk på IVF. Det jeg håper på er at jeg skal ha uttak to-tre dager etter siste sprøyta, men som jeg sa jeg er fersk og vet ikke når eggene modnes sånn ca. I naturlig syklus er jeg alltid presis med mens og eggeløsning :-) Føler at ting blir ute av min kontroll denne gang ;-)

Blir spennende å se hvordan resultatet blir av hormonene.

Jeg følger også spent med deg Rose39 :-) Du må holde meg informert om hvordan det går med deg :-) Du ligger foran meg i løypa, blir fin erfaring for meg å se hvordan det går med deg.

Fikk du noe bivirkninger av spray?

Skrevet

Når du er på UL og legen mener at du er omtrent klar for uttak får du beskjed om når du skal slutte med sprøytene (det kan hende du ikke skal ta dem lenger, eller du skal kanskje ta dem 1-2 dager til alt avhengig av hvordan eggene dine ser ut og du responderer). Du gjør deg ferdig med sprøytene, og dagen etter at du tar den siste stimuleringssprøyta tar du EL-sprøyta (36 timer før uttak).

Dvs at fra du tar siste stimuleringssprøyta til uttaket tar det tre dager. Hvis du tar siste sprøyta en fredag, så tar du EL-sprøyta på lørdagen og det blir uttak på mandagen.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen. Den var veldig tydelig og informativt. Så nå begynner jeg å skjønne tegninga. Hvis alt går som det skal har jeg kanskje uttak den 15 februar :-) -¨håper jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...