reserbolla - mamma til 2 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 jeg vil gjerne prøve! (redd for at jeg drukner i den andre tråden så prøver her også ) Jeg har ett barn på snart tre og er 17 uker på vei med nr 2 lurer på kjønn og hvordan jeg føder i forhold til termin? i tillegg lurer jeg på om arbeidsledigheten til min mann er langvarig eller om det snart er håp om bedre tider for oss... tester gjerne med å spørre hvilket kjønn barnet jeg har fra før er spent på å høre fra deg
Lucina Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 Hei! Får jeg fødselsdatoen din, skal jeg svare deg:o)
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 jeg 010475 mannen 020771
Lucina Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Fikk litt blandet beskjed på skjønn, jeg tror du har gutt og får jente, om det er feil er det omvendt. Du får iallefal motsatt skjønn av det du allerede har:) Jeg tror du føder litt før termin, men ikke mye før:) Ang jobb: Ser at det går mot lysere tider, han må følge sine innstinkter og stole på seg selv. Det er en tid for å prøve nye ting ser og at han har nere venner/kontakter som kan hjelpe han. Lykke til:)
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 oj, så spennende. Det stemmer at jeg har gutt fra før, så da blir det moro å se om det stemmer at det blir jente denne gangen. Skal på ultralyd på mandag så kanskje vi får vite det da om jeg føder litt før termin vil jo tiden vise, men det hadde vært veldig deilig Det stemmer også at mannen min har en venn som hjelper han og at han prøver nye ting gjennom vikarbyrå. håper du har rett at det går mot lysere tider Tusen takk for at du tok deg tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå