Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Huff, jeg har gått på penicillin siden mandag nå, og i dag har snuppa vært helt rar med spising. Har spist så lenge det har kommet i strie strømmer, men så har hun bare ligget og tulla etter det. I kveld var det full puppenekt! Lå som en banan og hylskrek hver gang jeg prøvde å putte puppen i munnen hennes Så for å sjekke om det var sulten eller trøtt hun var tok jeg 30 ml tidligere utpumpa mm på en flaske og varma opp. DET slukte hun på 1-2-3! Så prøvde jeg å legge meg ned på senga og amme og da tok hun faktisk puppen. Men samme styr som tidligere i dag, spiser så lenge det strømmer på og så er det bare tull etterpå. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Håper i det lengste å slippe og pumpe og gi mme på flaske, for jeg fikser rett og slett ikke å pumpe. Med mindre tuppa ligger på fanget mitt og hylskriker av sult kommer det nesten ingenting ut
Lillepusen-78 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Huff, så kjedelig for dere, da. Har dessverre ingen gode tips. Eneste jeg tenkte på er at om du må pumpe, så burde du få resept på syntocinon nesespray. Jeg får får nesten ikke noe ut når jeg pumper, men når jeg tok denne så gikk det veldig greit.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Takk for tipset!! Skal spørre legen om det hvis det er like gæli i morgen!
annemor80 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jenta mi hadde også noen dager med puppenekt da jeg begynte på p-piller! (vet ikke om det kan sammenlignes med penicillin, men regner med at det var lukten av mamma som var annerledes her). Hun HYLgråt og stod omtrent i bro når jeg prøvde å legge henne til puppen. Det gikk nesten en hel dag uten at jeg fikk i henne mat, og du kan tro mor var fortvilet! Men så greide jeg å lure henne til å spise via smokken; gav henne smokken, og byttet så lynkjapt over til puppen "uten at hun merket det". Måtte holde på sånn i noen dager, veldig slitsomt, men så gikk det over av seg selv. Det gjør det sikkert for deg også, bare hold ut!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 Smart, annemo80. Da har jeg noe jeg kan prøve i morgen. I kveld var det hylskrik bare hun ble lagt ned på ammeputa, men da var hun stuuuptrøtt i tillegg. Skal få lov å ha litt lite tålmodighet da Det har jo noen og enhver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå