Gå til innhold

Imorgen er det min tur...

Anbefalte innlegg

...til å begynne å jobbe igjen. Nå er det slutt på denne tiden...sukk! Har vært på kafe med kollegaer idag, for å lade litt opp. Har gjort mye klart til pappaen, som skal stå opp med to og følge storesøster til skolen trillende med lillebror. Heldigvis har jeg ammefri, så jeg får gå tidlig...men sukk...kommer til å savne han fælt, lillegutten min.

Bare noen tanker fra meg...:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139446076-imorgen-er-det-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med jobbstarten? Var det vanskelig og dra fra lillegutt? Ringte du mange ganger for og høre om alt var bra?;)

Gruer meg til det blir min tur i august.. Får skikkelig dårlig samvittighet bare jeg tenker på det;( Men samtidig skal det bli godt og komme seg litt ut av huset uten og alltid måtte drasse på en vogn og en stellebag full av ekstra skift og bleier. Kommer sikkert helt automatisk til og pakke med både bleier og våtservietter i vesken første arbeidsdag:) Det hører vel morsrollen til!

Vet dere det har gått kjempefint. Carina jeg skulle ha en rolig start, men det ble en knallstart. Likevel, godt å kunne mestre mer enn bare bleieskift. Jeg er så fornøyd:)) Gled deg monica med lita prinsesse. Hvis noen hadde spurt meg om jeg ville jobbe eller være hjemme hadde jeg svart at jeg kunne tenkt meg et halvår til hjemme med lillegutt, men det har gått så fint så nå er jeg bare glad for at jeg har begynt å jobbe igjen. Ammefri og 80 % det er ikke så ille:)) Lillegutt, som er småspist og puppesyk med meg, spiser sin mat med pappaen og sover to timer i armkroken hans (så koselig). Når jeg kommer hjem får han pupp og kos en god stund før vi triller ut og henter storesøster hjem fra skolen. Storesøster klager over at vi henter henne for tidlig...men...men, godt å få kommet igang med middag og ta ettermiddag og kveld. Nå er det jo opp tidlig om morgenen. Men, nå er det helg og fri. God helg!

Hvordan går det med deg og jobben, carina?

Er litt sånn at man går hjemme og gruer seg litt til jobbstart, men når man først får begynt så går det jo som regel veldig greit... :o) Kanskje like greit å få litt pangstart også, så er man inne i jobben med det samme...

Jeg har ikke begynt å jobbe enda, skal på jobb natt til torsdag neste uke. Så jeg har enda noen dager å grue meg på... ;o)

Nei, jeg regner med at det går greit. Men i løpet av den tiden jeg har vært i permisjon har vi fått litt lavere bemanning. Det har jo vært sammenslåing av sykehusene her i Oslo (hovedstadsprosessen) og i den forbindelse så har det vært litt lite nyansettelser. Så når folk slutter har det ikke alltid kommet nye inn. Og det merkes visst litt på jobben for tiden, kan være litt å gjøre selv om det er nattevakter.

Jeg gruer meg hovedsaklig til at jeg må holde meg våken etter nattevakt jeg da. Satser på at mannen stort sett får avspasert/hjemmekontor når jeg trenger å sove... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...