Gå til innhold

Hvilken gåbil har dere?

Anbefalte innlegg

Gutten vår blir 1 år om en liten mnd, og mormor vil kjøpe gåbil.

Fra før har vi gåvogna til Brio, men tenkte en slik bil kunne være populært.

Men det er jo et mylder å velge i, så da er spm:

Hvilket merke er deres små sin favoritt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139445520-hvilken-g%C3%A5bil-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvilket merke det er har jeg egentlig aldri sjekket.

men den er rosa prinsessebil. veit man kan få samme i ole brumm stil og.

den er kjøpt på toys "r" us. den lager lyder og spiller sanger

hun har og en litt større bil som er grønn og svart helt vanlig. men det er litt for stor.

hun er 17 mnd.

Hei, Sunnaiva78!:-)

Vet ikke om du husker meg, men jeg husker iallefall deg fra sliterne/assistert befruktning. Har du ny beibi i magen??? Prøverør, eller? Jeg er midt oppi første søskenforøk. Spennende...

Vi har en Cars-bil. Den har ikke så mange finesser men ser ganske tøff ut og har et "hemmelig" rom i setet som er veldig populært. Der gjemmer hun saker og ting og drar med seg rundt i leiligheten.

Annonse

Vi har et Thomas-tog fra Tomy (tror jeg det var). Den har tjent oss vel både til storebror på 5 og nå til lillesøster på 14 mndr. også, og er fortsatt i salg. Den har litt tyngde og er fin og stabil å kjøre med. Lagringsplass under sittelokket og en fin tøff-tøff-lyd/melodi når du trykker på midten av rattet. Garantert suksess! Tror den koster 399 kr de fleste steder.

Vi har bare en enkel rosa ponny, men snuppa var utroooolig begeistret da hun fikk prøve ole-brum gåbilen til en kompis.. Den hadde mye lys og lyder og var rett og slett hysterisk morsom. Stakars hun som har så kjedelige leker hjemme ;) Brio gåvogn har vi også, men den er ikke noe god å lære seg å gå..ustabil og skummel når de klater på den.

Heisann!

Husker deg jeg vettu:-)

Her er det ny bebis i magen ja, og vi har faktisk klart det på egenhånd denne gangen!!!

Sjokket var rimelig stort da vi fant det ut, knerten var jo bare 7 mnd...

Føler oss veldig heldige som slipper å styre på med flere forsøk...

Ønsker deg masse lykke til, håper det blir full klaff!!!!!

Vår ettåring har Fisher-Price Laugh & Learn™ Stride-to-Ride Learning Walker™

http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FK3692

Vi kjøpte den blant annet fordi man kan låse støttene i vinkel (vanskelig å forklare, men se på bildet) sånn at barnet ikke kan sette seg men må gå selv. Syns det var fint da jeg har hørt at gåbiler ikke er veldig anbefalt fordi det gjør det lettvint for barna å komme seg rundt ved å "padle" med bena. Liker bilen godt på andre måter også, den har mye spennende lyder og effekter, og et panser med "putteboks" for tre former. Ettåringen elsker bilen og springer nærmest over stuegulvet med den.

Vi har en "BIG" Bobby car. Den er utrolig solid, sikker og uten musikk og annet dritt.

Selgs bla.a på Toys R Us. Den har ratt med ei tute på og det er det. Men 1 åringen elsker den, og det gjør faktisk 5 åringen også.

Koster litt mer enn billibproduktene, men det er den jammen verdt.

Coop OBS! hadde den på tilbud før jul til 299, ellers koster den 499.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...