lettereforvirra Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei ! Jenta våres på tre år sluttet med bleier i noen måneder nå, de i barnehagen oppfordret oss til å fortsette selv om hun har hatt en del uhell. Nå i går og i dag har hun tisset seg ut veldig mye. Hva skal jeg gjøre? burde jeg ta en pause fra bleslutten?
Vårluft Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hei på deg, Jeg må si meg enig i barnehagen at det er like greit at jenta di fortsetter å gå uten bleie... Jeg har ett tips. Kanskje bhg kan minne jenta di noen ganger i løpet av dagen om hun kunne tenke seg å gå på do, før hun tisser på seg? Min sønn på snart 3år sluttet med bleie på dagen. ( Han bruker nattbleie) Hakke peiling på hvor flaks det kan være, men det jeg gjorde var å oppmuntre han på hvor deilig det måtte være å gå uten bleie, og hvis han kjente at noe var på gang, måtte han bare si ifra, så skulle vi løpe til do. Han syntes det var festlig, og så fikk han ett eller annet i "premie" etter besøket. Men alle barn er jo forskjellige, så det er bare å prøve seg litt med forskjellige løsninger. Jeg vet ikke om det var dette svaret du ønsket deg. Jeg er også veldig "fersk" på dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå